پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۷۷۹۶
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
براساس ماده ۲۹ قانون هوای پاک ایجاد هرگونه آلودگی صوتی توسط منابع ثابت و متحرک ممنوع و مستوجب جریمه نقدی است.

شعار سال: رئیس پلیس راهور لرستان گفت: براساس ماده ۲۹ قانون هوای پاک ایجاد هرگونه آلودگی صوتی برای بار اول جریمه نقدی معادل یک میلیون ریال ، درصورت تکرار بار دوم به ۲ برابر جریمه مذکور و در صورت تکرار بیش از ۲ بار پرداخت جریمه نقدی معادل ۳ میلیون ریال برای راننده متخلف به همراه دارد. سرهنگ «مرتضی چغلوند» افزود: براساس ماده ۲۹ قانون هوای پاک ایجاد هرگونه آلودگی صوتی توسط منابع ثابت و متحرک ممنوع و مستوجب جریمه نقدی است.

وی تصریح کرد: مستند به تبصره یک ماده اشاره شده نیروی انتظامی مکلف است راننده وسایل نقلیه موتوری را برای بار اول ملزم به پرداخت جریمه نقدی معادل یک میلیون ریال و درصورت تکرار بار دوم به پرداخت ۲ برابر جریمه مذکور و در صورت تکرار بیش از ۲ بار به پرداخت جریمه نقدی معادل ۳ میلیون ریال محکوم کند.

رئیس پلیس راهور لرستان بیان کرد: هم اکنون در سامانه دست‌افزارهای موبایلی این امکان به صورت هوشمند فراهم شده و دست افزارهای موبایلی تعداد دفعات تخلف آلودگی صوتی را تشخیص و به طور خودکار مبلغ جریمه مورد نظر را برای راننده خاطی اعمال می‌کنند.

وی ادامه داد: پیش از اجرای این قانون مبلغ جریمه تخلف آلودگی صوتی و بوق‌زدن غیرمجاز ۴۰۰ هزار ریال بوده است.

 

شعار سال،‌ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی ایران «خبرآنلاین»، به تاریخ: ۲۴ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۴۰۹۶۴۲، www.khabaronline.ir

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین