پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۳۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
مجید زینی زاده گفت: این نهاد علمی تحقیقاتی از ایده‌های فناورانه در زمینه باتری خودرو در حوزه‌های هوشمندسازی و افزایش طول عمر باتری حمایت می‌کند.

شعار سال:مجید زینی زاده، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری اردبیل  گفت:این نهاد علمی تحقیقاتی قصد دارد از ایده‌های فناورانه در زمینه باتری خودرو حمایت کند.

زینی زاده بیان کرد: این موضوع در قالب جشنواره‌ای علمی برنامه ریزی شده و در آن قرار است ایده‌های فناورانه در زمینه تقویت باتری خودرو را جمع آوری و از ایده‌های برتر حمایت کنیم.

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری اردبیل ادامه داد: شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل می‌توانند با ایده‌هایی در زمینه هوشمندسازی باتری‌های خودرو، افزایش طول عمر آنها، تولید باتری‌های نسل جدید، بازیافت آب اسید و طراحی جلد و درب باتری خودرو در این جشنواره شرکت کنند.

به گفته زینی زاده پژوهشگران و فناوران باید ایده‌های خود را یا به آدرس پارک علم و فناوری اردبیل یا آدرس الکترونیکی EVENTS.ARDABILSTP.IR ارسال کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 26 تیر 1399، کد خبر:862244،www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین