پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۰۰۹
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳
رییس سازمان امور اداری و استخدامی از رسیدگی فوری به تخلفات اداری صورت‌گرفته در اجرای پروتکل‌های مقابله با کرونا خبر داد.
شعار سال:رییس سازمان امور اداری و استخدامی در بخشنامه‌ای از رسیدگی فوری به تخلفات اداری صورت‌گرفته در اجرای پروتکل‌های مقابله با کرونا خبر داد.
 
*** ابلاغ بند ۹ مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، این بخشنامه به تمام دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده پنج قانون خدمات کشوری و با توجه بند ۹ مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در بیست و یکم تیرماه ابلاغ شد.
 
در بخشنامه مصوبه‌های ستاد ملی کرونا بند نهم آمده است:
 
بر نحوه اعمال قانون با استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی و همکاری موثر قوه قضائیه و نیروی انتظامی در زمینه ارائه دهندگان خدمات دولتی و اداری و ابلاغ اجرای پروتکل‌ها به عنوان دستور اداری و برخورد برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری بود.
 
تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی (در هر سطح زمانی) موظف‌اند به محض ابلاغ مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، پروتکل‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت بهداشت آنها را به بخش‌های مربوطه ابلاغ کنند و کارکنان دستگاه‌ها باید تمهیدات لازم برای اجرای موثر دقیق این پروتکل‌ها را فراهم کنند.
 
مطابق این بخشنامه هرگونه تخطی از اجرای مصوبه‌های، ابلاغیه‌ها و پروتکل‌ها یا کم کاری و سهل‌انگاری در این زمینه تخلف اداری است و مراجع ذیربط مکلف‌اند موضوع را به هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری دستگاه گزارش کنند.
 
در این بخشنامه تاکید شده برای صیانت از حقوق مردم، مراجعان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، چنانچه کارکنان از ماسک استفاده نکنند و یا با وجود اطلاع از ابتلا به ویروس کرونا در محیط کار حاضر شوند با قید فوریت و مطابق قانون به تخلفات اداری افراد رسیدگی و رای متقضی صادر می‌شود.
 
 
*** نحوه شیوه نامه‌های جدید
 
  با گسترش شیوع بیماری کرونا، کارکنان ادارات و دستگاه‌ها موظف شدند در محیط کار از ماسک استفاده کنند همچنین مقرر شد دو سوم کارکنان سر کار خود حاضر باشند و بقیه دورکار باشند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی  اعتماد آنلاین  ،تاریخ انتشار:  28 تیر 1399،کدخبر: 420127  ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین