پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۵۶۵
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
فرماندار اسفراین گفت: تیم حفاظتی کنونی مستقر در معدن آلبلاغ بازدارندگی کافی را ندارد.
شعار سال:طاهر رستمی اظهارکرد: حال حاضر شرکت آلومینیای جاجرم به صورت موقت یک تیم موقت محافظتی را مستقر کرده است تا ایمیدرو فرآیند مناقصه را برگزار کرده و بر اساس مناقصه برگزار شده تیم حفاظتی را در این منطقه به منظور جلوگیری از حضور سودجویان و تامین امنیت برای امر اکتشاف و پی جویی مستقر کند.
 
وی افزود: از آنجاییکه مساحت عرصه در این منطقه زیاد است و از سوی دیگر راه های دسترسی زیادی به این منطقه وجود دارد و امکان حضور سودجویان به منطقه زیاد است.
 
رستمی ادامه داد: در حال حاضر این تیم محافظتی در مبادی ورودی این منطقه مستقر شده اند اما راه دسترسی به منطقه زیاد است.
 
وی با اشاره به اینکه باید شرکت ایمیدرو طی یک ماه مناقصه را برگزار و تیم حفاظتی را در منطقه مستقر کند، اظهارکرد: بعید می دانم با این حرکت لاکپشتی این تیم طی یک ماه مستقر شوند.
 
این مقام مسوول تصریح کرد: شرکت آلومینیای جاجرم در مسدودسازی تونل ها بسیار خوب عمل کرده است.
 
معدن آلبلاغ در منطقه حفاظت شده ساریگل در اسفراین واقع شده که دارای ماده معدنی باارزش سرب و روی است و از سال گذشته شاهد هجوم متخلفان برای برداشت غیرمجاز این ماده معدنی بوده ایم.
 
طی سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی در تابستان سال گذشته مصوب شد تا ایمیدرو امر اکتشاف و گمانه زنی را در این معدن انجام دهد.
 


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی می متالز  ،تاریخ انتشار: 31  تیر 1399،کدخبر:  118172  ،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین