پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
کانال تلگرامی خیابان انقلاب مدعی شده است که میثم سعیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم از شرکتهای مهم صندوق بازنشستگی قصد دارد فیاض زاهد را با تحصیلات تاریخ در این شرکت مهم و‌ حیاتی منصوب کند. بدون جهت گیری تائیدی این خبر، منتظر توضیحات وزیر محترم یا روشنگری سایر ذی نفعان برای افکار عمومی هستیم . اصل خبر منعکس شده، در ادامه، بازنشر شده است.
شعار سال: شنیده ها حاکیست که میثم سعیدی مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم از شرکتهای مهم صندوق بازنشستگی قصد دارد فیاض زاهد را با تحصیلات تاریخ در این شرکت مهم و‌ حیاتی منصوب کند. فیاض زاهد مشاور محمد شریعتمداری در وزارت صمت و وزارت تعاون بوده است. باید از محمد شریعتمداری سوال نمود بابت کدام تخصص و شایستگی وزارتخانه متبوع جنابعالی قصد چنین انتصابی را دارد‌.

اما فیاض زاهد زمانی عضو گردانندگان اصلی روزنامه حزب وابسته به کروبی، یعنی روزنامه «اعتماد ملی» بود. البته او پیش از پیوستن به حزب «اعتماد ملی» کروبی، او همزمان جزو مسوولان دیگر روزنامه اصلاح‌طلب، یعنی روزنامه «اعتماد» نیز بوده است.

در انتخابات سال 88، فیاض زاهد جزو مشاوران ارشد کروبی و عضو ستاد مرکزی او بود و به واسطه فعالیت‌های ضد امنیتی در فتنه 88، در 25 شهریور 88 توسط دستگاه اطلاعاتی بازداشت شد. او به مدت 80 روز در بازداشت بود و با قرار وثیقه یک میلیارد ریالی آزاد شد. اتهامات او در دادگاه تبلیغ علیه نظام، توهین به رییس‌جمهور و دولت و مشارکت در اخلال نظم عمومی با حضور در راهپیمایی ۲۵ خردادماه عنوان شده بود.

به نظر می رسد شریعتمداری قصد دارد در سال پایانی دولت تدبیر و امید دوستان نزدیکش را در مناصب مهم منصوب نماید تا این دوستان در مدت زمان باقی مانده از سفره انقلاب بهره کافی را ببرند
 

پایگاه خبری- تحلیلی شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی خیابان انقلاب
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین