پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۱۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در قبوض برق هزینه مالیات بر ارزش‌افزوده، بیمه، عوارض برق و آبونمان از مردم اخذ می‌شود اما هنگام سوختن وسایل برقی به علت قطع و وصل برق کسی پاسخگو نیست.

شعار سال:مسلم صالحی با اشاره به آسیب وارده به وسایل خانه‌ها در پی قطعی مکرر برق در شرایط نامناسب اقتصادی کنونی، گفت: اگرچه وزارت نیرو در طول 24 ساعت حداقل 4 ساعت برق کشاورزان را قطع می‌کند اما در رابطه با نحوه مصرف برق در صنعت نظارت مشخصی ندارد البته کسی به دنبال متوقف شدن چرخه صنعت برق نیست اما باید علاوه بر در نظر گرفتن بسته های تشویقی برای صنعتگران کم‌مصرف، بسته تنبیهی نیز برای پر مصرف‌ها در نظر گرفته شود.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصرف خانگی برق به اندازه مصرف در کشاورزی و صنعت نیست بنابراین نباید فشار و سختی کمبود برق را به دوش مردم مناطق کم‌برخوردار انداخت، افزود: بیمه کالاهای خانگی یکی از راهکارهای جبران خسارت های وارده به وسایل برقی مردم است.

به گفته وی قطعی برق در طول روز باعث وارد شدن آسیب به وسایل برقی مردم شده و این مهم در شرایط نامناسب اقتصادی کنونی مشکلات بسیاری برای آن‌ها ایجاد کرده است.

صالحی اضافه کرد: وزارت نیرو هزینه بیمه برق را در قبوض وارد می‌کند و مردم آن را به امید حمایت در حوادث پرداخت می‌کنند اما زمانی که این شرایط پیش می‌آید هزینه خسارت را تقبل نمی‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در قبوض برق هزینه مالیات بر ارزش‌افزوده، بیمه، عوارض برق، آبونمان را از مردم اخذ می‌کنند اما هنگام سوختن وسایل برقی به علت نوسانات یا قطع و وصل برق کسی پاسخگو نیست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری خانه ملت  ، تاریخ انتشار: 10 مرداد 1399، کد خبر: 451779،www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین