پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۹۱۶۸۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۲
آقای رستم ژیگانشین، نماینده تجاری روسیه در ایران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار اسپوتنیک اعلام کرد اقلام کالا‌های صادراتی روسیه به ایران در مقایسه با سال گذشته دستخوش تغییرات چشمگیری نشده است.
شعار سال: محصولات کشاورزی و مواد اولیه و خام به طور سنتی در ایران تقاضای زیادی دارند. اینها گندم ، جو ، ذرت ، روغن آفتابگردان ، عدس ، کلزا ، خوراک دام و غیره است. همچنین طرف ایرانی ماشین آلات و تجهیزات ، الوار ، مواد شیمیایی خریداری کرده است.

پس از آن که ایران ممنوعیت واردات الکل اتیل را به منظور افزایش تولید مواد ضد عفونی کننده برای مقابله با ویروس کرونا برداشته ، بازرگانان ایرانی برای در دریافت کمک در تهیه الکل اتیل از روسیه شروع به مراجعه به نمایندگی بازرگانی روسیه در ایران کردند. اکنون مذاکرات با تولید کنندگان داروها و تجهیزات پزشکی در حال انجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اسپوتنیک، تاریخ انتشار: 11 مرداد 1399، کد خبر: 202007316756204،  www.ir.sputniknews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین