پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۹۲۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
تعارض منافع همین است، سازمانی دولتی که میان مصالح عمومی و منافع خود بر سر دو راهی قرار می گیرد، برخی از کارشناسان معتقدند که یکی از پنهان ترین کاسب های کنکور، شرکت خدماتی کارکنان سازمان سنجش است، که در زیر لوای این سازمان فعالیت می کند. منتظر انتشار توضیحات سازمان سنجش و ارایه توضیح در این خصوص هستیم.
شعار سال: تعارض منافع همین است، سازمانی دولتی که میان مصالح عمومی و منافع خود بر سر دو راهی قرار می‌گیرد، وقتی منافع شخصی یا سازمانی بر تصمیم گیری‌های کلان جامعه اثر گذار باشد. کاسبان کنکور که فقط .. و .... نیستند، که از شدت شهرت گاو پیشانی سفید شده اند. برخی از کارشناسان معتقد ند که یکیاز پنهان‌ترین کاسب کنکور، شرکت خدماتی کارکنان سازمان سنجش است، که در زیر لوای این سازمان فعالیت می‌کند. آزمون برگزار می‌کند، مشاوره می‌دهد، تست منتشر می‌کند و ...، کسی هم معترضش نمی‌شود، که چطور متولی آزمون، خودش از آزمون کسب سود می‌کند و در انظار عمومی هم ادعای مواقفت با حذف کنکورش گوش فلک را کر کرده! سازمان پیچیده سنجش، هم تا کنون نسبت به این شرکت در سکوت محض بسر می‌برد.

اکنون که غوغای تعویق یا برگزاری کنکور، نفوذ مافیای کنکور را دارد روشن‌تر می‌کند، شاید بتوان یکی از علل اصرار این سازمان را بر عدم تعویق فهمید. تعارض منافع که نباید شاخ و دم داشته باشد، همین است. مگر می‌شود نقش سود و ضرر این شرکت را در پافشاری سازمان سنجش نادیده گرفت، شرکتی که هم اکنون برای سال آینده اقدام به ثبت نام و برنامه ریزی کرده است.

وقتی کاسبان کنکور زیر گوش سازمان سنجش در حال فعالیتند، وظیفه نماینده گان مدعی و انقلابی است که به تحقیق و تفحص از این ارگان پرداخته و به مردم و همه جوانان این سرزمین که سال‌ها کنکور بلای جان و زندگیشان شده، توضیح دهند که نقش سازمان سنجش در ماندگاری آزمون و نفع آن از برگزاری کنکور چیست؟

احمد نادری از تحکم و پرخاش مسئول سازمان سنجش میگوید
 
تعداد بازدید : 8

سیده فاطمه حبیبی

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال
 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین