پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا هم چندی پیش از روسیه، چین و ایران نام برده و مدعی شده بود که این کشورها به دنبال تاثیرگذاری در انتخابات آمریکا هستند.

شعار سال: در حالی که تنها کمتر از دوماه تا انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا باقی مانده، مارک وارنر، معاون کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا مدعی شد که ایران به دنبال دخالت در انتخابات آمریکاست.

وارنر طی نشستی در روز چهارشنبه، روسیه، چین و ایران به دخالت در انتخابات آمریکا محکوم کرد و تهدید از سوی این سه کشور را جدی خواند. وارنر همچنین روسیه را به انجام تحریف گسترده فضای انتخاباتی آمریکا متهم کرد.

پیش از این نیز برخی دیگر از نهادهای امنیتی در آمریکا ایران را به دخالت در روند انتخابات در این کشور متهم کردند. البته تاکنون هیچ مستندی دال بر این دخالت‌ها مطرح نشده است.

رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا هم چندی پیش از روسیه، چین  ایران نام برده و مدعی شده بود که این کشورها به دنبال تاثیرگذاری در انتخابات آمریکا هستند.

براساس آخرین نظرسنجی‌ها، جو بایدن نامزد دموکرات‌ها اوضاع بهتری را نسبت به رقیب جمهوری‌خواه خود دارد. با اینکه تنها دو ماه به انتخابات آمریکا باقی مانده، ترامپ مدعی شده است که به نتایج نظرسنجی‌ها اعتمادی ندارد و اینکه نظرسنجی‌ها را جعلی می‌داند. 

به نظر می‌رسد که مقامات فدرال آمریکا، ضمن مطرح کردن چنین ادعاهای بی‌اساسی به دنبال بهانه‌جویی در هرگونه شکست احتمالی در انتخابات جاری را دارند. 

 

شعار سال،‌ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، به تاریخ: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹، کدخبر: ۷۴۴۹۷۴۸، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین