پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش و مسائل مربوط به صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه هفته آینده این کمیسیون بررسی می‌شود.

شعار سال:

میر حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  در پاسخ به این پرسش که «آیا موضوع تغییر و تحولات در صندوق ذخیره فرهنگیان را پیگیری می‌کنید؟»، اظهار داشت: کمیسیون آموزش مجلس در حال بررسی تمام موضوعات مربوط به وزارت آموزش و پرورش است.

میرزاده افزود: موارد مورد بررسی به موضوع کلی در حوزه وزارت آموزش و پرورش، استیضاح وزیر و یک بند هم در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان است که پیش از تعطیلات مجلس این موارد با حضور وزیر بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در نخستین جلسه کمیسیون آموزش مجلس پس از تعطیلات موضوع وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان را دنبال می‌کنیم، گفت: هفته آینده که مجلس مجدداً تشکیل جلسات را پیگیری می‌کند، جمع بندی موضوعات مربوط به استیضاح وزیر آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان را به هیأت رئیسه مجلس تقدیم خواهیم کرد.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 27 شهریور 1395، کد مطلب: 13950627000362  : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین