پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
الشرق الاوسط چند سال پیش خودش نوشت، سعودی ۶۴درصد هزینه بازسازی لبنان را پرداخت. و از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۵ مجموعا حدود ۷۰ میلیارد دلار در لبنان هزینه کرده! بنا بر این گزارش، ایران لبنان را ساخت افسانه‌ای است که معلوم نیست از کجا آمده، اما تکرار مداوم آن نشانه ناآگاهی گویندگان آن است!
شعار سال: الشرق الاوسط چند سال پیش خودش نوشت، سعودی ۶۴درصد هزینه بازسازی لبنان را پرداخت. و از سال ۱۹۹۰ تا ۲۰۱۵ مجموعا حدود ۷۰ میلیارد دلار در لبنان هزینه کرده!

ایران؟ خودشان می‌گویند ۱۰۰ میلیون دلار!

این گزارش  ( http://www.alrased.net/main/articles.aspx?selected_article_no=73050 )به تفصیل از جزییات بازسازی لبنان پس از جنگ ۳۳ روزه نوشته است.

میزان کمک‌های سعودی و قطر را با ایران مقایسه کنید!

خلاصه اینکه، ایران لبنان را ساخت افسانه‌ای است که معلوم نیست از کجا آمده، اما تکرار مداوم آن نشانه ناآگاهی گویندگان آن است!

بنظر شما آیا در فرانسه کسی در اعتراض به #مکرون فریاد خواهد زد «نه بیروت نه لبنان جانم فدای فرانسه» یا این همه حماقت فقط در بین براندازان ایرانی پیدا می شد؟

جالب است همان آدمها با خوشحالی در مورد قصد دخالت فرانسه در لبنان توییت می کنند.
 


پایگاه تحلیلی - خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین