پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۹۳۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
شورای پول واعتبار ضمن موافقت با انتشاراوراق ودیعه توسط بانک مرکزی، سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی و تسهیلات مسکن ایثارگران را افزایش داد.
شعار سال: شورای پول و اعتبار ضمن موافقت با انتشار اوراق ودیعه توسط بانک مرکزی، سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی و تسهیلات مسکن ایثارگران را افزایش داد.



*** اوراق ودیعه



به گزارش خبرگزاری صنایع، شورای پول و اعتبار دریک هزار و دویست ونود وهشتمین جلسه مورخ ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ به ریاست عبدالناصر همتی، به پیشنهاد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به منظور مدیریت نقدینگی با انتشار اوراق ودیعه توسط آن بانک موافقت کرد.

این اوراق با سررسید حداکثر دو ساله بوده و نرخ آن به پیشنهاد بانک مرکزی و تایید شورای پول و اعتبار و حداکثر معادل نرخ تورم سالانه تعیین خواهد شد.

پرداخت سود این اوراق به صورت سه ماهه و زمان انتشار آن به تشخیص هیئت عامل بانک مرکزی خواهد بود.


*** تسهیلات مسکن روستایی



همچنین دراین جلسه، به پیشنهاد بانک مرکزی سقف فردی تسهیلات مسکن روستایی در سال ۱۳۹۹ از ۴۰ به ۵۰ میلیون تومان افزایش یافت.

علاوه براین، سقف تسهیلات‌مسکن ایثارگران درسال ۱۳۹۹ نیز به ازای هر واحد مسکونی در شهر‌های با جمعیت بیش ازیک میلیون نفر ۱۶۰ میلیون تومان، در مراکز استان‌ها ۱۲۰ میلیون تومان، در سایر شهرستان‌ها هم معادل ۱۰۰ میلیون تومان و در روستا‌ها نیز ۶۰ میلیون تومان تعیین شد.

با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار: 21 مرداد 1399 ، کدخبر: 202591 ، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین