پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۷۹
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
یگان‌های ارتش سوریه و نیروهای مسلح توانستند به طور کامل نقاطی را که در پی حمله جنگنده‌های آمریکایی در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور از دست داده بودند، از داعش پس بگیرند.

شعارسال: یگان‌های ارتش بعد از عملیات فوری و دقیق نیروهای داعش را هدف گرفتند و توانستند تمامی نقاط از جمله جبل الثرده را که در پی حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع‌شان از دست داده بودند از داعش پس بگیرند. این حمله آمریکا زمینه ساز تسلط داعش بر این نقاط شد.

جبل الثرده منطقه‌ای استراتژیک و مشرف بر فرودگاه نظامی دیر الزور است که شریان حیاتی برای امدادرسانی به شهر و نیروهای ارتش مستقر در آنجاست.

در پی این حمله جنگنده‌های روسیه و سوریه خطوط داعش در مسیر المیادین دیر الزور را بمباران کردند.

یک مقام نظامی سوری به المیادین گفت:‌ تمامی تجهیزات داعش در بمباران ارتش سوریه در اطراف بل الثرده در اطراف دیر الزور نابود شد.

چهار جنگنده آمریکایی دو فروند اف ۱۶ و دو فروند ای ۱۰ حریم هوایی سوریه را نقض کرده و حمله‌ای را به یکی از مقرهای ارتش سوریه در جبل الثرده در حومه جنوب شرقی دیر الزور صورت دادند که تاکنون ۸۰ کشته و ۱۰۰ زخمی برجای گذاشته است.

این تجاوز سوریه و روسیه را فورا وادار به واکنش و درخواست برای تشکیل جلسه شورای امنیت کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار خبر 28 شهریور 1395، کدمطلب: 95062817197 ،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین