پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۹۵۱۶۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۹
سامانه املاک و اسکان به عنوان پیش نیاز شناسایی و اعمال مالیات بر خانه های خالی، امروز در حالی وارد فاز اجرایی می شود که مسئولان سازمان امور مالیاتی در مراسم رونمایی آن حضور ندارند.
شعار سال:سامانه ملی املاک و اسکان که اطلاعات واحدهای مسکونی را جمع آوری می کند امروز بنا بر اعلام وزارت راه و شهرسازی وارد مرحله اجرایی می شود. این در واقع دومین بار است که شاهد رونمایی این سامانه البته بدون حضور مسئولان اصلی آن یعنی امیدعلی پارسا، رئیس سازمان امور مالیاتی و فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد خواهیم بود.
 
این سامانه بهمن ماه سال گذشته هم در حالی از سوی همین وزارتخانه رونمایی شد که سازمان امور مالیاتی اعلام کرد قابلیت اجرایی ندارد و برای تحقق اهداف مورد نظر از جمله دریافت مالیات از واحدهای خالی از سکنه باید اطلاعات آن تکمیل و به دستگاه‌های مرتبط متصل شود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی  نود اقتصادی  ،تاریخ انتشار: 28  مرداد 1399،کدخبر: 2133720  ، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین