پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۹۶
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
چهارمین انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد امروز برگزار شد که همه اعضا در سمت‌های خود ابقا شدند و تنها خزانه‌دار تغییر کرد.

شعار سال:چهارمین انتخابات هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد امروز برگزار شد که همه اعضا در سمت‌های خود ابقا شدند و تنها خزانه‌دار تغییر کرد.

در یکصدودومین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با رأی اعضا، محمدرضا حیدری به عنوان رئیس، حمیدرضا موحدی‌زاده به عنوان نایب رئیس و علی‌رضا شهریاری و شهناز رمارم به عنوان منشی و مسعود ریاضی به عنوان خزانه‌دار انتخاب شدند، پیش از این محمدحسین ودیعی، خزانه دار بود.

در انتخابات امروز محمدرضا حیدری و محمد حسین ودیعی برای کرسی ریاست شورا، شهناز رمارم و علیرضا شهریاری برای دو کرسی منشی شورا و مسعود ریاضی برای کرسی خزانه دار نامزد شده بودند. 

محمدرضا حیدری، رییس شورای شهر مشهد در رابطه با انتخابات هیئت رئیسه گفت: توافق کردیم که داوطلبان برای هر کرسی هیئت رئیسه نامزدی خود را علام کنند تا روند کار در شورا سریعتر پیش رود.

ودیعی که برای ریاست شورا نامزد شده بود از ابتدای جلسه حضور نداشت و هنگام رای گیری وارد جلسه شد. که حیدری هم در این رابطه گفته بود: در حوزه ریاست آقای ودیعی فرم داده بودند و نامزد شده بودند. اما الان حضور ندارند، نمیدانم الان هم کاندیدا هستند یا خیر. 

در نهایت نتایج چهارمین انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر مشهد از تعداد 12 آرای ماخوذه به شرح ذیل اعلام شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت قطره ، تاریخ انتشار: 27 مرداد 1399، کد خبر:99052719851 ،www.ghatreh.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین