پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۴۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
آقای روحانی! انصافا فروش نفت به مردم خودمان تودهنی به آمریکاست؟! از کجا به این نتیجه رسیدید؟ آمریکا نمیخواست ما از طریق فروش نفت درآمد ارزی کسب کنیم که تقریبا موفق هم شده! آقای روحانی! تودهنی به آمریکا زمانی است که با فروش نفت، درآمد ارزی کسب کنید تا مشکلات اقتصادی کشور و مردم را حل کنید، نه اینکه نفت را به مردم بفروشید و گذران امور جاری ممکلت با نفت فروشی به مردم را به عنوان فتح الفتوح به دیگران قالب کنید!
شعار سال:آقای حسن روحانی رییس جمهوری که این روزها به بزرگنمایی دستاوردهای دولتش در دوران تحریم و رکود اقتصادی و تورم شدید مشغول است، هفته گذشته به تشریح اهمیت پیش فروش نفت – که البته هنوز هم اجرایی نشده – پرداخت و در اظهارنظری جالب گفت: "برای فروش نفت طرحی را طراحی کردیم که این روزها هم روی آن بحث شد، آن را در 3 قوه بحث کردیم، دولت کاملاً طرح را آماده کرده و این طرح را صد در صد به نفع کشور و مردم می‌داند و بهترین راه تأمین مالی است. بهتر از اوراق است که بفروشیم، راه بسیار خوبی است و تو دهنی به آمریکا است که آنها می‌خواهند ما نفت نفروشیم، ما نفت می‌فروشیم. یعنی یک قدم خوبی داریم در برابر آمریکا برمی‌داریم."

جالب است که آقای روحانی ماجرا را از آن طرف میبیند. یعنی می گوید آمریکا میخواهد ما نفت نفروشیم ولی ما میفروشیم و این را تودهنی به آمریکا میداند! اما نمی کوید نفت را به چه کسی می فروشیم!

آقای روحانی! انصافا فروش نفت به مردم خودمان تودهنی به آمریکاست؟! از کجا به این نتیجه رسیدید؟ آمریکا نمیخواست ما از طریق فروش نفت درآمد ارزی کسب کنیم که تقریبا موفق هم شده! این که نفت را به مردم خودمان بفروشیم، حالا صرفنظر از اینکه مردم از آن استقبال میکنند یا نه، چه شاخص مهمی برای دولت شماست؟ دست در جیب مردم کردن و نفت را به آنها فروختن افتخار دارد یا تولید و صادرات نفت کشور را بالا بردن و درآمد ارزی کسب کردن؟

همه ما میدانیم که دولت در اوضاع سختی گرفتار شده و تحریم شدید ترامپ بر ضد ایران، فروش نفت را با دشواری های بیسابقه ای مواجه کرده است. اما در چنین شرایطی، یک طرح پیش پاافتاده را که دولت قصد دارد با آن گذران امور کند، به عنوان طرحی برای شکست تحریم و تودهنی به آمریکا جا زدن، و آن را به عنوان فتح الفتوح توصیف کردنف فقط از حسن روحانی بر می آید و بس!

آقای روحانی! تودهنی به آمریکا زمانی است که با فروش نفت، درآمد ارزی کسب کنید تا مشکلات اقتصادی کشور و مردم را حل کنید، نه اینکه نفت را به مردم بفروشید و گذران امور جاری ممکلت با نفت فروشی به مردم را به عنوان فتح الفتوح به دیگران قالب کنید!
 
 
پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین