پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کیث کیلاگ، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا با بیان اینکه در مواقعی آمریکا در آستانه آغاز عملیات نظامی در ایران قرار گرفت، گفت: جان بولتون برای وادار کردن ترامپ به راه‌اندازی جنگ علیه ایران به او دروغ می‌گفت.
شعار سال: کیث کیلاگ، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا در همایش مجمع ملی جمهوری‌خواهان در شامگاه چهارشنبه اعلام کرد جان بولتون، مشاور سابق امنیت ملی کاخ سفید برای وادار کردن ترامپ به راه‌اندازی جنگ علیه ایران به او دروغ گفته است.
کیلاگ که در حال حاضر مشاور معاون ترامپ است فاش کرد شاهد بود که بولتون چطور با دروغ گفتن به ترامپ آمریکا را تا آستانه جنگ با ایران پیش برده است.
این ژنرال بازنشسته، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را بابت انجام انتخاب‌های صحیح هنگام مواجهه با تصمیم‌های دشوار ستود.
کیث کیلاگ همچنین در یک مصاحبه جداگانه با شبکه خبری فاکس‌نیوز که پنجشنبه انجام شد گفت: بولتون حقیقتاً معمار شکست است. او برنامه‌های خودش را داشت که برای جلو بردن آن‌ها تلاش می‌کرد و وقتی که این کار موثر نبود سعی می‌کرد جلوی گفتگو‌ها را بگیرد یا به ترامپ دروغ بگوید.
وی افزود: وقتی ایران پهپاد آمریکایی را ساقط کرد من آنجا بودم و دیدم که او (بولتون) چطور اطلاعات را تحریف کرد و موجب شد همه ما به خاطر از دست دادن یک پهپاد در آستانه آغاز عملیات نظامی در ایران قرار بگیریم. همه ما می‌دانستیم که اطلاعاتش غلط است و همان اطلاعات غلط را هم تحویل رئیس‌جمهور داد. چند بار دیدم که این کار را انجام داد.
مشاور معاون رئیس‌جمهور آمریکا همچنین گفت بولتون خود به تنهایی، مذاکرات برای پایان دادن به جنگ در افغانستان را نابود کرد و آن را به بن‌بست کشاند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۴۷۴۱۲۶، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
0
0
بولتن به شدت جنگ طلب و خشونت طلب ترامپ به درستی کنارش گذاشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین