پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
کد خبر: ۲۹۷۳۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس بر اینکه اولویت اصلی مجلس یازدهم معیشت و اقتصاد است، گفت: رئیس، هیات‌رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس رسیدگی به معیشت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.
شعار سال: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس معتقد است مجلس یازدهم برای تأثیر در معیشت سطح جامعه، به دنبال رسیدگی اولویت‌دار به طرح‌ها و لوایح مربوط به حوزه اشتغال و معیشت است.

علی حدادی با تأکید بر اینکه اولویت اصلی مجلس یازدهم معیشت و اقتصاد است، گفت: رئیس، هیات‌رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی مجلس رسیدگی به معیشت مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: تأمین معیشت مردم و ایجاد اشتغال از جمله موضوعاتی است که طرح‌ها و لوایح مربوط به آن در اولویت کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اقتصاد، معیشت و ایجاد اشتغال طرح‌های بسیار خوبی در مجلس دارد که در اولویت قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: نمایندگان مجلس مسائلی را به صورت اولویت دار بررسی می‌کنند که در سطح جامعه اثرگذار باشد.

حدادی ادامه داد: کمیسیون امور داخلی کشور در عرصه جهش تولید، آمایش سرزمین را اولویت قرار داده تا توزیع اعتبارات به صورت عادلانه انجام شده و نظارت بر مجموعه اعتبارات استانی، مسائل مناطق مختلف کشور را حل کند.

وی تأکید کرد: توجه به معیشت مردم زمانی موثر است که ایجاد اشتغال کنیم و این موضوع به صورت مستقیم یکی از مولفه‌های معیشتی مردم است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جز موارد اقتصادی و معیشتی طرح‌های دیگری فوریت و اولویت ندارد و به صورت عادی و طبق روال بررسی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: 9 شهریور  1399، کد خبر: 429466،  www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۱
0
0
مجلس فقط دنبال حاشیه است کاری به این حرف ها ندارد امیدی به شما نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین