پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از نگرانی ها مجلس گفت.

شعار سال: «علیرضا سلیمی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گویی درباره دیدار رئیس مجلس با وزیر ارتباطات در هفته‌ای که گذشت گفت: مجلس در بحث فضای مجازی دغدغه‌هایی دارد که بدون شک آن را پیگیری خواهد کرد و در دیدار آقایان قالیباف و آذری جهرمی نیز این دغدغه ها مطرح شده است.

وی با اشاره به نگرانی های مجلس در حوزه فضای مجازی عنوان کرد: اصلی ترین دغدغه مجلس گرانی و سرعت اینترنت است؛ با توجه به اینکه از 15 شهریور مدارس بازگشایی خواهد شد و به دلیل شیوع کرونا آموزش به طور مجازی صورت خواهد گرفت درحالی که حدود 4 میلیون دانش آموز از امکان آموزش مجازی بی‌بهره هستند.

نماینده مردم محلات در مجلس با اشاره به اینکه عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات یکی دیگر از دغدغه های نمایندگان است گفت: مقام معظم رهبری سال‌هاست که بر مقوله راه اندازی شبکه ملی اطلاعات تاکید کرده و در این خصوص به وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات ماموریت دادند در حالی که راه اندازی شبکه ملی اطلاعات در کشور کماکان در آغاز راه است.

سلیمی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر هیچ گونه نظارت و امنیتی برای کاربران در فضای مجازی وجود ندارد تصریح کرد:  نبود نظارت و کنترل در فضای مجازی باعث شده که اطلاعات کاربران به راحتی مورد سرقت و سواستفاده قرار گیرد و هیچ حفاظتی ار کاربران فضای مجازی صورت نگیرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه شاکله این طرح در مجلس دهم طراحی شد عنوان کرد: برخی تلاش می کنند ورود مجلس یازدهم به مقوله فضای مجازی را مسئله ای انحرافی در بین افکار عمومی نمایش دهند در حالی که این طرح ابتدا در مجلس دهم تهیه شد و در این مجلس با اندکی تغییر در حال پیگیری است.

سلیمی تصریح کرد: به نظر می رسد برخی آنقدر دست‌شان از تخریب مجلس یازدهم تهی است که جهت حاشیه سازی برای این مجلس به هر شیوه ای متوسل می شوند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه دانا، تاریخ انتشار: 10 شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: -،www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین