پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد شغل و سرمایه‌گذاری در امور تولید و اشتغال مولد نقش مهمی در خروج افراد از زیر پوشش کمیته امداد دارد.

شعار سال : قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در دیدار با رئیس کمیته‌ امداد امام‌خمینی اظهار کرد: ایجاد شغل و سرمایه‌گذاری در امور تولید و اشتغال مولد نقش مهمی در خروج افراد از زیر پوشش کمیته امداد دارد.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری کوهستانی و سردسیر است افزود: به دلیل جغرافیای خاص این استان افراد نیازمند زیادی وجود دارد که زیرپوشش کمیته‌امداد هستند و امیدواریم با خوداشتغالی اقدامات موثرتری در این زمینه انجام گیرد.

سلیمانی در ادامه گفت: بحمدالله این استان از حاشیه‌های سیاسی به دور است و وحدت، هم‌دلی و هم‌زبانی خوبی در بین مردم حکم‌فرما است.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری پیشرفت‌های خوبی داشته است خاطرنشان کرد: عدم تخریب یکدیگر در مسائل سیاسی و واگذاری مسئولیت عزل و نصب‌ها به استان نقش مهمی در این پیشرفت‌ها داشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در دو سال گذشته اقدامات خوبی در این استان انجام گرفته و امیدوارم این روند تا رفع چهره محرومیت از این استان ادامه داشته باشد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته ازوب سایت فارس، تاریخ نشرخبر : 12 آبان 1394 کد مطلب : 13940812000688 www. farsnews.com

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین