پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹
یکی از اساتید طب سنتی با تأکید بر اینکه بخور جوش‌شیرین برای افرادی که خواهان پیشگیری یا درمان کرونا هستند، بسیار مفید و کارساز است، از وزیر بهداشت خواستار انجام تحقیقات درباره تأثیرات "بخور جوش‌شیرین در درمان و پیشگیری از کرونا" شد.
شعار سال:دکتر حسین روازاده با ارسال نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت خواستار انجام تحقیقات درباره تأثیرات "بخور جوش‌شیرین" در درمان و پیشگیری از کرونا شد.
 
متن این نامه به این شرح است:
 
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ جناب آقای دکتر نمکی
 
سلام علیکم
 
در ایام ماه محرم و صفر و در زمان عزاداری شیعیان و آزادیخواهان جهان و ماهی که دلها از اشک ریختن برای خاندان اهل‌بیت(ع) سبک و برای یک سال روح آدمی بیمه می‌شود، دل را به دریا زدم تا هرآنچه بر بنده حجت و وظیفه است با اهل سیاست و اهل طب به‌زبان رانم؛ به امید آنکه گوشی برای شنیدن باشد.
 
خدا را گواه می‌گیرم، مشاهده زجرها و خستگیهای کادرهای درمان و پزشکی کشور و جان باختن عزیزان هموطنم، طاقت را بر من سنگ آورد تا با شما چندکلامی به‌سخن از ماحصل ماهها تحقیق و تجربه بگویم.
 
جناب آقای دکتر نمکی! جنابعالی به‌حق و به‌درستی در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا (وبای مدرن)، از تمامی فعالان حوزه پزشکی همچنین طب سنتی درخواست کردید تا به میدان بیایند و در این بزنگاه کمک‌رسان‌تان باشند؛ ما همواره در این وادی بوده و هستیم و دست‌هایمان همیشه به‌سوی وزرای بهداشت برای همکاری و همیاری دراز بوده است ولی هیچ کس در ساختار نظام بهداشت و درمان، از روی محبت دست ما را نگرفت.
 
آنچه به‌یاد دارم، تهدید و ارعاب و قشون‌کشی برای تعطیل کردن مطب و باطل کردن مجوزها بوده است؛ با این وجود پا پس نکشیده و در سایه محبت پروردگار و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاشها را صدچندان کرده و خوشبختانه مراجعات برای درمان و اصلاح سبک زندگی و تغذیه هزاران برابر شده است.
 
حال این وظیفه دینی و ملی ماست تا در تمامی بزنگاه‌های نظام و کشور، جانانه پا در رکاب خدمت بگذاریم و هرآنچه نیز داریم ثمره و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب جهانی اسلامی است.
 
آنچه در این مرقومه بیان می‌شود، بر حسب وظیفه  و تعهد بنده به نظام و انقلاب و پزشکان و پرستاران جان‌برکف است تا شاید گره کوچکی از مشکلات باز شود.
 
اینجانب از زمانی که بیماری منحوس ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرد، تحقیقات گسترده‌ای را برای پیشگیری و سپس درمان آن آغاز کردم؛ با فراگیر شدن ویروس، محافظه‌کاری و احتیاط که در پاره‌ای از موارد نیز به‌درستی ضرورت داشت، پیش گرفته شد، با این وجود بنده به‌اتفاق همکاران متخصص از بخش‌های مختلف پزشکی و آزمایشگاهی، در نهایت به روش ترکیبی در پیشگیری  و درمان کرونا دست یافتیم.
 
با توجه به تجربیات چنددهه‌ای خود در حوزه طب سنتی و پزشکی نوین، با انواع بیماریهای ویروسی و آنفلوآنزا درگیر بوده‌ام و هستم، این تجربیات کمک کرد تا راه‌حل‌هایی را برای کرونا به‌کار گیرم؛ از همان زمان شیوع ویروس کرونا، مراجعات به بنده بسیار زیاد شد؛ واقعیت آن بود که ترس از کرونا و نام آن، بسیاری را از همان ابتدا زمین‌گیر کرد! تلاش کردم تا این ترس را تبدیل به توکل و روحیه برای مبارزه با بیماری کنم.
 
روش پیشگیرانه و درمانی که اینجانب برای مقابله با ویروس کرونا به‌کار بردم، روش بخور جوش‌شیرین در کنار درمانهای تقویت‌کننده سیستم ایمنی بدن آدمی است؛ بخور جوش‌شیرین با روشی کاملاً علمی و تخصصی صورت می‌گیرد؛ این روش برای افرادی که خواهان پیشگیری و چه برای کسانی که درگیر ویروس شده‌اند، بسیار مفید و کارساز است.
 
در این روش با استفاده از ماده خوراکی جوش شیرین که در کشورمان به‌مقدار وفور در دسترس است، کسانی که درگیر بیماری هستند تا یک هفته روزی 3ــ2 بار و  کسانی که خواهان پیشگیری هستند، هفته‌ای یک بار بخور می‌دهند؛ تاکنون دهها بیمار که به‌صورت مستقیم و صدها نفر که به‌صورت غیرمستقیم به بنده رجوع کرده یا در ارتباط بوده‌اند، با این روش و تجویز درمانهای تقویتی و کاملاً رایگان، شفا گرفته و به زندگی روزمره خود بازگشته‌اند؛ نتایج قطعی به‌دست‌آمده در مکتوبات و پروند­ه­‌های پزشکی آنها موجود است.
 
ما در ابتدای امر از کسانی که درخواست درمان داشتند، آزمایشات اولیه مربوط به مثبت بودن کرونا در مراکز آزمایشگاهی کشور، گرفته و پس از محرز بودن بیماری، این دسته از بیماران را با روش بخور جوش‌شیرین و تقویت سیستم ایمنی درمان کرده‌ایم.
 
در این روش می‌توان از دستگاه نبولایزر نیز استفاده کرد که این دستگاه در دسترس عمومی قرار ندارد؛ با این وجود روش پیشنهادی ما، استفاده از کتری برقی و دو کتری معمولی است تا مراحل جوش آب و بخور جوش‌شیرین یا همان بی‌کربنات سدیم، در قالب بخار وارد مجاری تنفسی شده و پس از چند مرحله استفاده منظم و طبق دستور، بهبودی حاصل شده است.
 
در پی این موفقیت معجزه‌آسا، به‌ناگاه متوجه شدیم که متأسفانه سیستم پاسخگویی وزارت بهداشت (تلفن 4030) در پاسخ به سؤال مردم در مورد بخور جوش‌شیرین، بدون ارائه هیچ گونه مدرک علمی و تحقیقات تخصصی، شایع می‌کنند که این درمان باعث سوختن ریه‌ها می‌شود! و جالبتر اینکه پس از مدت کوتاهی مقاله علمی ارائه‌شده از سوی چند محقق آمریکایی، در بررسی‌های خود درمان کرونا توسط بخور جوش‌شیرین را کامل و صددرصد دانست.
 
همان‌گونه که مستحضرید، جوش شیرین همان نهکولیت است که این ماده توسط استعمار (کمپانی هند شرقی) در زمان قاجار از ایران گرفته شد و پس از مدتی به‌کلی از فرهنگ پزشکی خودمان حذف شد؛ نیاکان و بزرگان پزشکی ایران‌زمین از این ماده در درمان بسیاری از بیماریها و پیشگیری از ویروسها نیز استفاده می‌کردند.
 
به هر روی، درخواست اینجانب از جنابعالی، موافقت با تحقیقات علمی وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا هر نهاد دیگری که پیشنهاد دارید، پیرامون اثرات بخور جوش‌شیرین بر روی پیشگیری و درمان ویروس کرونا، سل ریوی، گاز کلر، سیستیک فیبروزیس، قارچ‌های ریوی، سینوزیت و... است؛ آزمایشات و تحقیقات بنده ثابت کرده که می‌توان این بیماری‌ها را درمان کرد همچنین دهها مقاله علمی و پژوهشی خارجی نیز منبع چنین تحقیقاتی بوده که در دسترس است و به‌پیوست ارائه می­‌شود.
 
در پایان عارض هستم که در بازه زمانی طی‌شده از زمان شیوع ویروس کرونا و پس از درخواست جنابعالی برای ورود اطبا و حکمای طب سنتی برای مقابله با ویروس کرونا، بنده دست یاری و همکاری خود را دراز کردم اما پاسخی دریافت نشد! همچنان این بنده کوچک جامعه پزشکی و طب سنتی و از خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب آسمانی امام خمینی(ره) و از مریدان امام خامنه­‌ای، آمادگی دارم تا برای درمان و پیشگیری از بیماری ویروس کرونا، جان و مال خود را در این راستا وقف کنم.
 
پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر را دارم.
 
رونوشت:
 
ــ دفتر محترم مقام معظم رهبری
 
ــ دبیرخانه محترم شورای نگهبان
 
ــ حجت الاسلام دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
 
ــ جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف؛ رئیس محترم مجلس شورای اسلامی
 
ــ سردار حسین سلامی، فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
ــ سردار محمدرضا نقدی؛ معاون محترم هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
 
ــ سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین
 
ــ جناب آقای دکتر علی‌عسگری؛ رئیس محترم سازمان صدا و سیما
 
ــ نمایندگان محترم مجلس یازدهم شورای اسلامی
 
ــ حجت الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری؛ رئیس محترم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور
 
ــ آیت الله علیرضا اعرافی؛ مدیر محترم مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور

 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  تسنیم ، تاریخ انتشار:  15 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:   2341872،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین