پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۶۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۱
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ماده معدنی تیتانیم آخرین ماده معدنی کشف شده در استان است که مراحل اکتشاف آن به پایان رسیده است.
شعار سال: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: ماده معدنی تیتانیم آخرین ماده معدنی کشف شده در استان است که مراحل اکتشاف آن به پایان رسیده است.
 
 ناصر  فغفوری اظهار کرد: استان زنجان یکی از استان‌های غنی در بحث مواد معدنی است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه تیتانیم یکی از مواد معدنی کمیاب در کشور است که در استان موجود است، اضافه کرد: همچنین ماده معدنی تیتانیم آخرین ماده معدنی کشف شده در استان است که مراحل اکتشاف آن به اتمام رسیده و در مرحله صدور مجوز برای استخراج است.
 
وی از وجود 36 نوع ماده معدنی در استان زنجان خبر داد و افزود: خوشبختانه در استان همه انواع ماده معدنی استان قابل استخراج است.
 
 فغفوری با بیان اینکه هم اکنون 320 معدن فعال و 70 معدن تعطیل در استان وجود دارد، اضافه کرد: 3 هزار و 500 نفر در این معادن مشغول به کار هستند.
 
وی همچنین وجود 70 معدن غیرفعال در استان زنجان را یادآور شد و گفت: از دلایل غیرفعال بودن این معادن، نداشتن توجیه اقتصادی در این معادن است.
 
فغفوری ادامه داد: در سال گذشته 190 معدن بارنامه برای استخراج و فروش مواد معدنی دریافت کردند که این میزان در چهار ماهه نخست سال جاری به 250 معدن رسیده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از فعالیت 11 واحد تولید کنسانتره سرب و روی خبر داد و گفت: ظرفیت تولید واحدهای کنسانتره سرب و روی در استان 2 میلیون و 680 هزار تن است که هم اکنون با 30 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.
 
وی همچنین با اشاره به فعالیت 52 واحد شمش روی در زنجان با ظرفیت تولید 300 هزار تن گفت: هم اکنون این واحدها در استان با  50درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند و ظرفیت تولید آنها 145 هزار تن شمش روی است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز   ، تاریخ انتشار: 12 شهریور ۱۳۹۹، کدخبر:  128027 ،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
من هر خبری در زمینه استان زنجان میخونم قریب به اتفاق در رابطه با معدن بود و این نشونه رونق معادن در این استانه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
اين همه معدني كه در زنجان وجود داره پس چرا وضع عمومي در امد مردم اين استان و وضعيت اشتغال خوب نيست؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین