پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۴۷
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ۳۸۲ معدن این استان ۲۰ معدن مربوط به فلز مس بوده که استخراج اسمی این معادن ۲۲۰ هزار تن و ذخیره قطعی آن‌ها ۲۴۰ هزار تن است.
شعار سال:رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ۳۸۲ معدن این استان ۲۰ معدن مربوط به فلز مس بوده که استخراج اسمی این معادن ۲۲۰ هزار تن و ذخیره قطعی آنها ۲۴۰ هزار تن است.
 
 ناصر فغفوری روز دوشنبه با بیان این مطلب گفت:سرمایه گذاری صورت گرفته در این حوزه را ۸۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: هم اکنون بخشی از معادن مس استان به دلیل، رگه ای بودن، عیار پایین و عدم اکتشاف کامل تعطیل است.
 
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد معادن استان فلزی و ۲۰ درصد غیرفلزی است، یادآورشد: معادن مس استان بیش از هر چیز به سرمایه گذاری در حوزه اکتشاف به صورت سیستماتیک و انجام حفاری عمیق نیاز دارد تا بر اساس آن در خصوص سرمایه گذاری در استخراج و فرآوری تصمیم گیری شود.
 
فغفوری اشتغالزایی معادن استان زنجان را سه هزار نفر به طور مستقیم عنوان کرد و افزود: اشتغالزایی ایجاد شده در معادن مس این استان ۱۱۵ نفر است.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی می متالز   ، تاریخ انتشار:7  مهر  1399  ، کدخبر:  132772،www.me-metals.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین