پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۳۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
نماینده مردم ملکان در مجلس در مورد طرح جدید مجلس برای افزایش جمعیت گفت: برای آنکه مردم تشویق به فرزندآوری شوند طرحی را با عنوان «سهام آیندگان» پیشنهاد کرده ایم.
شعار سال: سیدعلی موسوی اظهار کرد: در طرحی که اخیرا برای تشویق افزایش جمعیت و زاد و ولد تدوین کردیم پیش‌بینی شده که بنیادملی جمعیت تشکیل شود که تمام بحث‌های ستادی مربوط به هدایت نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف برای افزایش جمعیت را انجام دهد و به عنوان ستاد اجرایی افزایش جمعیت فعالیت کند.
وی افزود: در این طرح پیش‌بینی شده که برای تشویق افزایش زاد و ولد، برای فرزند سوم و چهارم به بعد سهامی از شرکت‌های معتبر دولتی از جمله پالایشگاه و پتروشیمی‌ها به عنوان «سهام آیندگان» تخصیص داده شود که این سهام مختص به فرزندان سوم و چهارم به بعد است.
این نماینده مجلس با بیان اینکه براساس این طرح معاونت جدیدی در ریاست جمهوری به عنوان افزایش جمعیت تعریف می‌شود، گفت: با اعضای کمیسیون فرهنگی مشورت کردیم که این احکام در طرح جمعیت و خانواده ادغام شود و در غیر اینصورت طرح جدیدی ارائه خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: ۹۹۰۶۱۹۱۴۹۲۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Singapore
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
0
0
فقط نمیشه با یک سهام ، مردم رو به فرزند آوری تشویق کرد باید همه زیرساخت ها رو مناسب کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین