پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
استاندار کرمانشاه گفت: اجرای پروژه گازرسانی به نودشه و روستا‌های منطقه اورامانات، یکی از کار‌های ماندگار وزیر نفت است.
شعار سال:هوشنگ بازوند در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار شد، با بیان اینکه زنگنه فرزند برومند، دلیر، دلسوز و قهرمان کرمانشاه است که با تعصب خاصی توسعه استان در حوزه‌های مختلف را دنبال می‌کند، گفت: وزیر نفت در همان روز نخست زلزله با هیئت دولت به سرپل‌ذهاب آمد و آمادگی کامل وزارت نفت برای کمک به آسیب‌دیدگان را اعلام و در طول این ایام کمک‌های بسیاری به زلزله‌زدگان کرد.
 
وی پروژه گازرسانی به نودشه و روستاهای منطقه اورامانات را یکی از کارهای ماندگار وزیر نفت توصیف کرد و افزود: در سال‌های اخیر با همت و حمایت‌های ویژه زنگنه، فاصله گازرسانی روستاهای استان با میانگین کشوری از ۲۱ درصد به ۵ درصد کاهش یافته است که یک جهش محسوس محسوب می‌شود و امیدواریم به‌زودی به میانگین کشوری دست پیدا کنیم.
 
استاندار کرمانشاه تصویب پتروشیمی چهارم اسلام‌آباد غرب در شورای اقتصاد را یکی دیگر از کارهای ماندگار وزیر نفت برای مردم کرمانشاه برشمرد و تصریح کرد: عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم با ۷ هزار میلیارد سرمایه‌گذاری به‌زودی آغاز می‌شود و با اجرای این طرح شاهد تحولی عظیم در اسلام‌آباد غرب خواهیم بود. همچنین وزارت نفت پیگیر پروژه پتروپالایش آناهیتا است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  شبکه اطلاع رسانی نفت و گاز ، تاریخ انتشار: 21  شهریور  1398، کدخبر : 307085،www.shana.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
واقعا دعاي خير ميكنيم براي مسئولين در اين حوزه كه واقعا همت كردن تا اين پروژه به موجوديت برسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین