پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۰۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز در استان، نصب سرویس اورهال ایستگاه تقلیل فشار (CGS/TBS) توسط نیروهای بهره‌برداری اداره‌گاز در مرحله پایانی است.
شعارسال: سیروس شهبازی در کرمانشاه، اظهار داشت: با آمدن فصل سرما روزانه 13 میلیون مترمکعب گاز در استان (35 درصد از آن در بخش خانگی، 55 درصد در بخش صنعتی و 10 درصد در بخش عمومی) مصرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از افزایش 20 درصدی مصرف گاز طبیعی در چند روز اخیر و همزمان با افزایش برودت هوا خبر داد و ادامه داد: یک‌هزار و 900 واحد صنعتی در 13 شهرک و 73 جایگاه سی.ان.جی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

این مسؤول مصرف گاز در کشور ایران را 5.6 میانگین مصرف جهانی اعلام کرد و یادآور شد: برای جلوگیری از افت فشار یا قطعی گاز، نصب سرویس اورهال ایستگاه تقلیل فشار (CGS/TBS) توسط نیروهای بهره‌برداری اداره گاز در مرحله پایانی است.

شهبازی با اشاره به فصول سرد سال‌، هدف از تعمیرات ایستگاه را آمادگی کامل و سرویس‌دهی بهینه به مشترکان در فصول سرد سال دانست و افزود‌: مشترکان ضمن صرفه‌جویی در مصرف گاز، نکات ایمنی را برای حفظ جان و مال خود در راستای استفاده از وسایل گاز‌سوز و مصرف گاز را رعایت کنند.

وی از مشترکان گاز استان کرمانشاه خواست در صورت هرگونه قطعی گاز با امداد گاز به شماره 194 تماس بگیرند و تصریح کرد: مشترکان از دست‌کاری تاسیسات منصوبه در بخش گاز خوداری کنند و قبض‌های گاز را به موقع پرداخت کنند تا در فصل سرما قطعی گاز نداشته باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: چهارشنبه 3 آذر 1395، کدخبر: 13950903000541، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
0
0
دست دوستان درد نکند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین