پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۹۹۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
محمد کبیری در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه نوآوری و تعاونی‌های دانش بنیان و زنان و جوانان گفت: ایجاد خطوط اعتباری با نرخ ترجیحی ۸ تا ۱۲ درصد برای تعاونی‌های دانش بنیان، زنان، جوانان و توان یابان و صدور ضمانت نامه بدون وثیقه تا سقف ۱.۵ میلیارد برای گروه‌های هدف از اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.
شعار سال : ایجاد خطوط اعتباری برای تعاونی‌های دانش بنیان و تعاونی‌های اشتغال زا و ایجاد شفافیت از طریق راه اندازی سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون بخشی از دستاورد‌های حضور محمد کبیری در معاونت امور‌تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است.

محمد کبیری، معاون امور تعاون در خصوص اقدامات اخیر این معاونت در هفته تعاون گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در هفته تعاون برگزاری مجمع تعاونی‌ها به صورت الکترونیکی بود که خوشبختانه اولین مجمع در بستر سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون هفته گذشته همزمان با حضور دکتر جهانگیری در افتتاح طرح‌های تعاونی برگزار شد.
 
شرایط و نحوه دریافت وام جدید یک میلیاردی دولت

او در خصوص تقدیر از تعاونی‌های برتر نیز گفت: پانزدهمین رویداد تجلیل از تعاونی‌های برتر در هفته تعاون برگزار شد و ۳۷۰۰۰ تعاونی واجد شرایط حضور در این دوره شدند و از۴۰ تعاونی برتر ملی و استانی تقدیر شد. تعاونی‌های برتر از تسهیلات یک میلیارد تومانی با نرخ ۱۵ درصد برخوردار می‌شوند.

محمد کبیری با اشاره به طرح‌های افتتاح شده در هفته تعاون امسال گفت: در هفته تعاون امسال ۳۸۳ طرح تعاونی با ایجاد اشتغال ۲۶۶۹۰ فرصت شغلی و سرمایه گذاری ۳۰۰۵ میلیارد تومانی افتتاح شد.

کبیری در پایان گفت: اعمال بیست درصد تخفیف حق بیمه کارفرما برای تعاونی‌های اشتغالزای جوانان و زنان و ایجاد خط اعتباری برای تعاونی‌های مسکن توسط بانک توسعه تعاون با بازپرداخت ۱۰ ساله با الویت تعاونی‌های کارگری، ایجاد خط اعتباری بدون نیاز به سپرده گذاری ویژه تعاونی‌های توسعه و عمران شهرستان و ایجاد خط اعتباری ۱۲۷۰ میلیارد تومانی از منابع صندوق توسعه ملی با نرخ ترجیحی در نزد بانک توسعه تعاون برای رسته‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری از دیگر خبر‌های خوبی بود که در هفته تعاون امسال برای تعاونگران داشتیم. افتتاح مراکز نوآوری در مهرماه هم از دیگر خبر‌های خوب بخش تعاون بود.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از راه دانا، تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۹، کد خبر: fardanews.com، ۱۰۱۹۸۸۹
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
0
0
اگر بیشتر به تعاونی ها بها داده بشه کارهای اقتصادی بیشتری می تونن انجام بدهند. متاسفانه زیاد تعاونی ها را در مباحث اقتصادی نمی بینیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین