پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۵۲۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲
محمدعلی طالبی با اشاره به تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر فعال‌سازی سرمایه‌های منجمد، گفت: این فعال‌سازی شامل اکتشاف معادن جدید، بهره‌برداری مناسب از معادن شناسایی‌شده و فعال کردن معادن غیرفعال است.

شعار سال: نشست شورای معادن استان یزد به ریاست استاندار و با حضور نماینده شهرستان‌های یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و رئیس فراکسیون معدن مجلس، نماینده مردم شهرستان‌های تفت و میبد در مجلس، نماینده مردم شهرستان اردکان و جمعی از مسئولین استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد.

محمدعلی طالبی در این نشست با اشاره به تأکیدات رئیس‌جمهور مبنی بر فعال‌سازی سرمایه‌های منجمد، گفت: این فعال‌سازی شامل اکتشاف معادن جدید، بهره‌برداری مناسب از معادن شناسایی‌شده و فعال کردن معادن غیرفعال است.

استاندار یزد بابیان اینکه راه‌اندازی معادن جدید منوط به بررسی‌های کارشناسانه حوزه محیط‌زیست است، اذعان داشت: بازدید از معادن مشابه در دیگر استان‌ها ازجمله برخی اقدامات استان یزد برای اطمینان از آسیب حداقلی معادن جدید به محیط‌زیست هستند.

استاندار در پایان با اشاره به پیگیری‌ها و اقدامات استان برای تحقق سهم استان از فروش معادن و فعالیت‌های معدنی عنوان کرد: ‌با وصول مطالبات استان می‌توان کسری بودجه استان و اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را تأمین کرد.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری می متالز، تاریخ انتشار: 30 شهریور 1399، کد خبر: 131364 ، me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
0
0
من فكر نميكردم يزد عزيز ما اين همه منابع معدني داشته باشه واقعا با اينهمه معدن ميشد كلي در صنعت رشد كرده باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
تا وقتی این دو تا ارگان نتونن با هم هماهنگی لازم رو داشته باشن ما نمیتونیم به جای خوبی در زمینه های معدنی برسیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین