پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۳۹۰۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
مجری طرح‌های اکتشافی کرمان از آغاز عملیات آتشباری در معدن سرب و روی کوه قلعه خبر داد و گفت:روز گذشته نخستین عملیات آتشباری در معدن زیر زمینی سرب و روی کوه قلعه به منظور باطله برداری و استخراج صورت گرفت.
شعارسال:مجری طرح‌های اکتشافی کرمان از آغاز عملیات آتشباری در معدن سرب و روی کوه قلعه خبر داد.
 
 مریم صفوی با بیان این مطلب گفت: روز گذشته نخستین عملیات آتشباری در معدن زیر زمینی سرب و روی کوه قلعه به منظور باطله برداری و استخراج صورت گرفت.
 
وی افزود: عملیات اجرایی این معدن به عنوان یکی از طرح‌های اکتشافی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در استان کرمان، پروانه بهره‌برداری دریافت کرده و اکنون به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار شده است.
 
به گفته مجری طرح‌های اکتشافی استان کرمان، ذخیره معدن سرب و روی کوه قلعه ۱۲۰ هزار تن است که با اتمام عملیات اکتشافات تکمیلی این رقم به ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تن افزایش خواهد یافت.
 
معدن زیرزمینی سرب و روی کوه قلعه در شهرستان کوهبنان (استان کرمان) واقع شده است.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری گسترش نیوز   ،تاریخ انتشار:   14 اردیبهشت   1399،کدخبر: 97175 ،www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین