پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۰۲۶۴۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه ستاد ملی کرونا اجاره نامه‌ها را تا دی ماه تمدید کرده بود، گفت: به همین دلیل اجاره نامه‌هایی که تا پایان دی منعقد می‌شود وام ودیعه مسکن را می‌توانند دریافت کنند.
شعار سال: پروانه اصلانی با اشاره به اینکه ستاد ملی کرونا در آخرین جلسه خود پرداخت وام ودیعه مسکن را تا دیماه امسال تمدید کرد، گفت: متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکنی که تا پایان دی‌ماه قرارداد اجاره‌شان منعقد شود برای سال جاری می‌توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.
مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ضمن تاکید بر اینکه اکنون ثبت‌نام جدید در خصوص وام ودیعه مسکن انجام نمی‌شود، توضیح داد: افرادی که پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌اند ساماندهی می‌شوند و مبالغی که برای پرداخت وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده به متقاضیان واجد شرایط به تدریج پرداخت خواهد شد.
اصلانی یادآور شد: پیش‌تر و در زمان ثبت نامی که تعیین شده بود، ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر پیامک درخواست وام ودیعه مسکن ارسال کرده بودند که از این میزان، کد ملی برخی متقاضیان مخدوش بود.
وی ادامه داد: حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کد ملی صحیح داشتند که به آن‌ها پیامک ارسال شده و به مرور مدارک خود را بارگذاری و تکمیل می‌کنند.
وی گفت: تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر مدارک خود را تکمیل کرده‌اند که به مرور به بانک معرفی می‌شوند و در فرایند دریافت وام ودیعه مسکن، قرار می‌گیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اعتمادآنلاین، تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹، کدخبر: ۴۳۵۴۸۳، etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین