پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
در نشست الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس با محمود ایزددوست مدیرکل تعاون و کار گیلان عنوان شد؛
شعارسال: الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشستی با محمود ایزددوست مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گیلان حضور پیدا کرد.

در این گردهمایی علاوه بر مازیار صیادی رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان، سلمان نژاد، گوهر، تحویلداری، پهلوان و جاوید از روسای ادارات ستادی، کارشناسان زیرمجموعه و مشاوران مدیرکل هم در محل برگزاری جلسه سالن تدبیر اداره کل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گیلان حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در این نشست صمیمی ابتدا ایزددوست گزارشی از عملکرد اداره کل را ارائه کرد و گفت مدت دو سال قبول مسئولیت با همکاری دلسوزانه و همدلی در اداره کل قادر شد رتبه اداره کل را از ۲۴ در سطح کشور به رتبه ششم در سال ۹۴ برساند.

ایزددوست افزود:همچنین در حوزه مسکن مهر از ۱۵ هزار واحد در دست اجرا بیش از ۱۰ هزار واحد واگذارشده است.

مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی گیلان توضیح داد:در حوزه تعاون و کارآفرینی هم طرح مشاغل خانگی را در روستاها در دست اقدام داریم و با شعار هر روستا یک تعاونی مشاغل خانگی تلاش داریم بیکاری در گیلان به حداقل ممکن برسد.

سپس الیاس حضرتی نماینده اسبق رشت در مجلس و نماینده مردم تهران در مجلس دهم به مناسبت هفته دفاع مقدس به ذکر نکاتی پرداختند. حضرتی که سابقه حضور چندساله در جنگ ۸ ساله را دارد افزود:رزمندگان با امکانات حداقلی در جنگ حتی یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند. حضرتی اضافه کرد در این راه شهدای زیادی برای دفاع از حریم انقلاب و اسلام جان خود را نثار کردند.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس با اشاره به تعاون و نقش اقتصاد درتامین امنیت جامعه گفت: در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه نظام بیکاری جوانان است که تعاون در ایجاد اشتعال می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

حضرتی در ادامه به روند مدیریتی و رشد بالنده اداره کل در سطح کشور اشاره کرد و گفت: این رشد قطعا محصول همدلی و مدیریت بالنده آقای ایزددوست و کلیه مجموعه توانمند است.

نماینده تهران در مجلس در ادامه گفت: شناخت قدیمی و دیرینه از حاج محمود ایزددوست از زمان شکل‌گیری انقلاب دارد و آماده همکاری همه‌جانبه جهت تقویت بخش تعاون و کارآفرینی در گیلان است.

حضرتی دراین‌ارتباط توضیح داد: با توجه به اینکه در کمیسیون‌های اقتصادی و شورای پول و اعتبار عضو است می‌تواند برای بالندگی تعاون و کارآفرینی در گیلان به کمک این مجموعه و درنهایت مردم گیلان بیاید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری گیل نگاه، تاریخ انتشار: جمعه 2 مهر 1395، کد خبر: 70012، www.gilnegah.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین