پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۳۰۳۵۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴
علی موسوی با بیان اینکه طرح حمایت معیشتی از خانوار‌های نیازمند بعد از تعطیلات مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد افزود: این طرح علاوه بر کالا‌های اساسی مسکن، دارو، قبوض آب و برق را نیز در نظر گرفته است و برای ۵ دهک پایین، کمک هزینه ودیعه مسکن در نظر گرفته شود.
شعار سال: سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح حمایت معیشتی از خانوار‌های نیازمند که تحویل هیات رئیسه شده احتمالا در هفته‌های بعد از تعطیلات مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی به عنوان طراح این طرح افزود: این طرح علاوه بر کالا‌های اساسی مسکن، دارو، قبوض آب و برق را نیز در نظر گرفته است. از جمله برای کالا‌های اساسی، کالا برگ یا سهمیه کالایی در نظر گرفته و پیش بینی کرده که برای ۵ دهک پایین که مستاجر هستند کمک هزینه ودیعه مسکن در نظر گرفته شود.

موسوی با بیان اینکه در این طرح تخفیف ویژه برای پرداخت قبوض آب و برق برخی از خانوار‌ها نیز پیش بینی شده یاد آور شد: جامعه هدف این طرح ۵۰ میلیون نفر است و امیدواریم با توجه به جامعیت آن هر چه سریعتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 مهر ۱۳۹۹، کدخبر: 99071208667، isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۲
0
0
يعني واقعا اينا با چه رويي ميخوان به مردمي كه اين همه زجر كشيدن با چاپ پول و بيشتر كردن تورم يك مقدار پول به مردم بدن؟ اون هم بعد از تعطيلات مجلس تازه در دستور كار قرار ميگيره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین