پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
روحانی تصریح کرد: مسئولین هیئت های مذهبی مراقب کمک های مالی سرسام آور که به هیئت ها می شود باشند و شک کنند که شاید از جایی نامتعارف تامین شده، امروز دشمن قصد ایجاد انحراف در دین ما دارد.
شعارسال: علی‌محمد روحانی دادستان عمومی وانقلاب مانه وسملقان در گفتگو با پایگاه خبری آشخانه با اشاره به این که عوامل انحراف وهدایت در دنیا بسیار است گفت: در مسیر قرب الهی علائم ونشانه هایی وجود دارند که به ما کمک می کنند منحرف نشویم، آن دو کتاب خدا و عترت رسول خدا(ص) هستند.

وی با اشاره به کشترش روز افزون ارتباطات وشبکه های اطلاع رسانی افزود:شبهه افکنی ها روز به روز در حال افزایش است که جوانان جامعه را از مسر الهی منحرف کنندو با توسعه ارتباطات امروز این شبهه افکنی ها آسان تر شده است.

روحانی تاکید کرد: همان طور که اهل بیت با روایت ها واحادیثی که بیان کرده اند وراه درست را نشان داده اند دشمنان نیز سعی دارد که ما را از راه درست منحرف کنند این نبرد میان راه درست وراه باطل سابقه ای طولانی دارد.

دادستان مانه وسملقان با تاکید بر این که مسئولین هیئات مذهبی مراقب پول های ورودی به هیئت باشند گفت: اولین جمله ای که امام حسین(ع) در روز عاشورا می گوید این است که ای دشمنان شکم های شما از مال حرام پر شده است،پس باید مراقب پول های شبهه دار باشیم که وارد مجالس اهل بیت نشود.

وی ادامه داد: مهمترین ترین عاملی که باعث انحراف در دین می شود مال حرام است که اهل بیت نیز در روایات متعدد به آن تاکید داشته اند.

روحانی تاکید کرد: نباید صرف عزاداری در مراسمات مذهبی شرکت کنیم باید سعی کنیم معنویت ومعرفت را نیز در خود بالا ببریم، دشمن خوب دین اسلام را می شناسد وبه درستی برای منحرف کردن آن نقشه می کشد باید همه هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: مومن باید دشمن شناس باشد، شاعران ومادحین از اشعاری استفاده کنند که معرفت وبصیرت را افزایش دهند، مبادا از اشعاری استفاده شود که دست مایه دشمنان اسلام شود.

روحانی تصریح کرد: مسئولین هیئت های مذهبی مراقب کمک های مالی سر سام آور که به هیئت ها می شود باشند و شک کنند که شاید از جایی نامتعارف تامین شده، امروز دشمن قصد ایجاد انحراف در دین ما دارد.

وی افزود: راه دیگری که دشمن در پیش گرفته این است که با نشان دادن برخی اعمال که شیعه آن ها را قبول ندارد اما عده ای انجام می دهند شیعیان را به دنیا کافر معرفی کنند، نمونه این حرکات قمه زدن هایی است که خود اهل بیت هم راضی نیستند که ما به بدن خود صمه وآسیب برسانیم.

دادستان عمومی وانقلاب مانه وسملقان خار نشان کرد: مراقب باشیم که مبادا ضد دین عمل کنیم وباعث شویم عده ای از دین منحرف شوند، نباید خواسته یا ناخواسته در اجرای مراسمات مذهبی برای دیگران مزاحمت ایجاد کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آشخانه، تاریخ انتشار: یکشنبه 4 مهر 1395، کد خبر: 23925، www.ashkhane.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
هر چند این هشدار ، هشداری قابل تامل است، ولی بعید می دانم از این طریق قصد پولشویی وجود داشته باشد. اگر قصد پول شویی وجود داشته باشد، عموما از طریق خیریه ها می توانند انجام دهند نه هیات های مذهبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین