پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
رئیس محترم مجلس بایستی بدانند درحال حاضر رئیس قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران هستند. برای اطلاع از مشکلات پرستاران و کادر درمان، سازوکار‌هایی وجود دارد. حضور میدانی رئیس مجلس برای بازدید و نظارت، این معنا را دارد که ساختار‌های نظارت هر سه قوه آنچنان معیوب است که رئیس قوه، خود شخصا برای یافتن دلایل یک مسئله در محیط اجتماعی حضور یافته و همچون یک کارشناس نظارتی، سوال می‌کند و جواب می‌گیرد. بازدیدی بدون پشتوانه بررسی‌های علمی و تحقیقاتی قبلی که صرفا دستاوردی تبلیغی برای محمدباقرقالیباف داشته است.
شعار سال: خبرگزاری مهر ، گزارش کرده ، محمدباقر قالیباف برای نظارت میدانی از روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان به صورت سرزده به بیمارستان امام خمینی(ره) تهران و به ICU این بیمارستان رفته است. این یادداشت کوتاه درصدد بیان دلایلی است که رئیس قوه مقننه با این کار خود، قانون را نادیده گرفته است.

1- مرز شجاعت و خودکشی

مدیری برای نمایش میزان شجاعتش و با آگاهی کامل نسبت به خطر ابتلا به بیماری در محیطی تخصصی که به گفته پزشکان خطرناک ترین سطح ابتلا به کرونا را دارد حضور می یابد.این درحالی است صداوسیما و پزشکان به طور شبانه روزی هم سن و سالهای او را به مراقبت از خود در برابر خطرات مرگبار بیماری توصیه می کنند.

2- نفی عملی توصیه پزشکان متخصص

یکی از پروتکل های کرونا در ایران آن است که به بیماران دارای علائم خفیف تر توصیه میشود در منزل خود را قرنطینه کنند.چون حضور در محیط های بیمارستانی برای بیماران بالای۶۰ سال بسیار خطرناک است.رئیس مجلس۵۹سال سن دارد.

3- تخطی از تدابیر ستادملی کرونا

ستاد ملی مبارزه با کرونا مرجع ملی توصیه ها و صدور تدابیر و دستورالعمل ها برای مدیریت بیماری کرونا در کشور است.این ستاد،حضور روسای سه قوه و مقام معظم رهبری و بسیاری از افراد و اقشار را در اجتماعات ممنوع تشخیص داده و توصیه کرده به طور حداکثری از ظرفیت های فنی و الکترونیکی و فضای مجازی برای اداره امور بهره برداری شود. بازدید حضوری رئیس مجلس مغایر  با فرامین مقام معظم رهبری در تبعیت از ستاد ملی کرونا بوده است.

4- تشویق مردم به قانون گریزی

رئیس مجلس برای بازدید از مراکز بیمارستانی که بیماران مبتلا به کرونا در آن نگهداری می شوند حاضر می شود.هدف از این بازدید به گفته ایشان عرض خداقوت و بررسی مشکلات پرسنل درمان است.رئیس مجلس مطلع اند هزاران خانواده بیماران کرونایی حق ورود به بخش بیماران و ملاقات عزیزان خود را ندارند.با گذشت حدود بیش از۸ماه از شیوع کرونا در جغرافیای کل کشور، اطلاع از مشکلات پرسنل درمان و کاستی های آنها، اظهر من الشمس بوده و بازدید میدانی رئیس مجلس به جز تشویق مردم به حضور در اجتماعات نتیجه ای نداشته است.

5- نمایش شجاعت یا تقابل با قانون

قالیباف میخواهد بگوید متفاوت و شجاع و مدیری جهادی است.اما آیا مدیری که به توصیه و خواهش پزشکان و رئیس بیمارستان برای عدم ورود به بخش بیماران مبتلا به کرونا توجهی ندارد،قانون گریزی می کند و از راه های علمی برای حل مسئله که همان نظارت بر روند درمان یا بررسی مشکلات بیمارستان ها است، استفاده نمی کند، قادر خواهد بود از جان شهروندان یک کشور دفاع و مراقبت کند؟ آیا او قادر است عدم ابتلای خود به کرونا را تضمین کند؟در این شرایط تکلیف محدودیت های اجتماعی برای کاهش ابتلا به کرونا چه خواهد شد؟

6- تقابل با توصیه های بزرگان

بسیاری از بزرگان و نخبگان کشور علاقه دارند و ضرورت دارد در راستای وظایف خود،بین مردم باشند.اساتید دانشگاه،مراجع تقلید،مدیران و کارمندان و حتی مقام معظم رهبری که چندی قبل از خواست قلبی خود برای حضور میان مردم گفتند و گفتند که به توصیه پزشکان و ستاد کرونا امکانپذیر نیست.آقای قالیباف! حضور شما در بخش ویژه بیماران مبتلا به کروتا، اعتماد مردم به تصمیمات یک ستاد ملی را کاهش می دهد.هزاران ساعت برنامه ریزی برای فرهنگ سازی را می سوزاند و حضور در محیط های آلوده به اعتبار حضور شما در بیمارستان ،عادی می شود.

7- بازدیدی بدون دستاورد

بازدید رئیس مجلس از یک مرکزپزشکی نمی تواند دستاوردی برای حل مشکلات در حوزه تخصصی مبارزه با کرونا داشته باشد.این بازدید به بیان مشکلات حقوق و معیشت کادر درمان گذشته است.موضوعی که به طور مستمر و مداوم از سوی وزیربهداشت پیگیری می شود.وزیربهداشت مطلع ترین فرد نسبت به وضعیت وزارتخانه ای است که در خط مبارزه با کرونا قرار دارد.بازدید رئیس مجلس به جز مصرف تبلیغاتی دستاورد دیگری نداشته است.

سخن پایانی
 
رئیس محترم مجلس بایستی بدانند درحال حاضر رئیس قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران هستند.برای اطلاع از مشکلات پرستاران و کادر درمان ،سازوکارهایی وجود دارد که در دستگاه های اجرایی برای اجرای آن سازوکارها،کارمندانی استخدام شده اند.قوه مقننه هم سازوکارهای خودش را برای نظارت بر دولت دارد.حضور میدانی رئیس مجلس برای بازدید و نظارت ، این معنا را دارد که ساختارهای نظارت هر سه قوه آنچنان معیوب است که رئیس قوه، خود شخصا برای یافتن دلایل یک مسئله در محیط اجتماعی حضور یافته و همچون یک کارشناس نظارتی ،سوال می کند و جواب می گیرد. بازدیدی بدون پشتوانه بررسی های علمی و تحقیقاتی قبلی که صرفا دستاوردی تبلیغی برای محمدباقرقالیباف داشته است.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،برگرفته از کانال تلگرامی خبر24
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
به نظر من که این همه نیاز به رسانه ای شدنش نیست همین خودش میتونه زمینه تبلیغات رو براش فراهم کنه ایراد نداره هرکس یه جور دیگه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین