پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۴۶۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
ولی اسماعیلی گفت: با اجرای صحیح خصوصی‌سازی در باره صنعت خودروسازی و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخل می‌توان به آینده صنعت خودروسازی در کشور امیدوار بود و آینده روشنی را برای آن ترسیم کرد.
شعار سال: ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از دولتی بودن صنعت خودروسازی کشور، گفت: تا زمانی که صنعت خودروسازی ما دولتی باشد وضع بهتر نمی‌شود و حتی می‌توان گفت که بدتر هم خواهد شد.

وی افزود: صنعت خودروسازی باید از این حالت خارج و وارد عرصه رقابت شود و چاره آن اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی در این باره است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما چند سال است که این موضوع را پیگیری می‌کنیم و بر این اعتقادیم که باید صنعت خودروسازی ما از حالت دولتی خارج شود تا وضعیتش بهبود یابد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید صنعت خودروسازی ما به شخص دارای اهلیت در بخش خصوصی واگذار شود و خصوصی‌سازی به نحو صحیح در مورد آن صورت گیرد.

وی در پایان گفت: با اجرای صحیح خصوصی‌سازی در باره صنعت خودروسازی و ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان داخل در این باره است که می‌توان به آینده صنعت خودروسازی در کشور امیدوار بود و آینده روشنی را برای آن ترسیم کرد.

شعار سال با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس، تاریخ انتشار خبر: ۱8 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: 13990716000849، farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۸
0
0
خودروسازی ایران واقعا خیلی خیلی تحت شعاع تحریم ها قرار گرفته و هرروز داره اب میره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۹
0
0
اگر بخش خصوصی یه طور صحیح اداره شود وقیمت گذاری شود همه این مشکل ها حل خواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین