پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۵۰۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲
بار‌ها و بار‌ها در خصوص علت تمایل شدید وزارت ورزش به بحث چمن مصنوعی در فرآیند تجهییز اماکن ورزشی سوال کرده بودیم، در افتتاح خانه ورزش در فلان روستای دور افتاده هم، چمن مصنوعی، بخشی از فزآیند تجهییز محسوب می‌شد و .... اما دریغ از یک جواب؟ حالا یکی از دلال‌های محترم همان صنف و صنعت که حتی به درست ادعای ارتباط با مدیران بالادستی را می‌کند، وارد میدان انتخابات در حمایت از یک نامزد خاص فدراسیون دو و میدانی شده است. نمایندگان محترم سازمان بازرسی در وزارت ورزش، لطفا از چرت بیدار شوند.
شعار سال: پشت پرده حضور یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی که این روز‌ها خود را منتسب به دستگاه‌های بالادستی ورزش می‌کند، یک دلال چمن مصنوعی است.
انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی که مدتهاست به صورت سرپرستی اداره می‌شود، یکشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف این فدراسیون که در دوران وزارت مسعود سلطانی فر افول و سقوطی جدی داشته، مشخص شود و شاید بارقه‌های امید ایجاد شود.
دلال چمن مصنوعی پشت پرده حمایت از یک کاندید دوومیدانی!
البته، یک بار در روز‌های پایانی سال گذشته انتخابات ریاست این فدراسیون برگزار شد که به دلیل تخلفات آئین نامه‌ای متعدد و ضعف وزارت ورزش در برگزاری مجمع، نتایج باطل شد تا بلاتکلیفی این ورزش پرمدال و پایه ای، ادامه داشته باشد.
به هر حال، سرانجام وزارت ورزش که انتقادات متعددی به عملکرد آن وارد شده، تن به برگزاری انتخابات داد، اما این روز‌ها پشت پرده فعالیت‌های یک کاندید که خود را منتسب به ساختمان خیابان سئول هم می‌کند، قابل توجه و نگران کننده است.
یک دلال چمن مصنوعی که دارای سوابق سیاهی است و مشهور به فساد مالی و تبانی است، وارد این انتخابات شده و به حمایت از این کاندید پرداخته است. این دو که فاقد سابقه قابل توجه در این ورزش مادر هستند، این روز‌ها تلاش زیادی دارند تا با انتساب خود به نهاد‌های بالادست ورزش و وعده‌های مالی، مجمع این فدراسیون را اغوا کنند. اما شواهد نشان می‌دهد که این دلال، زیر ساخت‌های دوومیدانی را محیطی برای انتفاع شخصی خود دیده و این کاندید را وسیله‌ای برای رسیدن به این اهداف غیرورزشی و آلوده کرده است.
اکنون که این عنصر مشکوک و دلال به این کاندید متصل شده، می‌بایستی وزارت ورزش و سایر دستگاه‌های نظارتی ورودی جدی به این انتخابات داشته باشند که قرار است این ورزش، یک مرکز اقتصادی و تبانی مالی باشد یا مرکزی برای فعالیت جوانان و نوجوانان و مدال آوری؟ این موضوع نگرانی‌های زیادی را ایجاد کرده است و بایستی با ان برخورد شود که ورزش را پروژه‌ای اقتصادی و محلی برای منافع شخصی می‌دانند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت آخرین خبر،تاریخ انتشار:18مهر1399، کدخبر:6888322،akharinkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
ایران قشنگ داره به یک کشور دلال خیز تبدیل میشه و عملا تولیدگر زمین میخوره و خریدار هم نمیتونه بخاطر سود دلال بخره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین