پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۶۸۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
با حضور محمود واعظی و مسعود سلطانی فر و به مناسبت روز گردشگری؛ از بسته گردشگری ICT روستایی ، تمبر یاد بود روز جهانی گردشگری و و نرم‌افزار خدمات گردشگری "اپرو" رونمایی شد

شعار سال:با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه مسعود سلطانی فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، همزمان با روز جهانی گردشگری از بسته آموزشی ICT روستایی گردشگری و تمبر یادبود این روز رونمایی شد.

این بسته و تمبر در حاشیه مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری در سالن همایش‌های صداوسیما در تهران رونمایی شد. هم‌چنین در این مراسم با حضور مسعود سلطانی فر و محمود واعظی، نرم‌افزار خدمات گردشگری «اپرو» رونمایی شد،

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این نرم‌افزار تمام خدمات گردشگری ازجمله رزرو هتل در داخل و خارج از کشور و تمام فعالیت‌های مرتبط با گردشگری را از طریق کارت‌های عضو شتاب انجام دهند.

وزیر ارتباطات در حاشیه این رونمایی گفت: در سال‌های اخیر شاهد رونق گردشگری در ایران هستیم و رونق گردشگری بعد از برجام بهتر به چشم می‌آید و به نظر می‌رسد برجام بتواند گردشگری را در ابعاد مختلف توسعه دهد.

وی افزود: اینکه سرمایه‌گذار خصوصی در ایران بتواند هتل بسازد و تصویر واقعی ایران به دنیا معرفی شود، مشوق‌هایی است که مردم علاقه‌مند را به دیدن ایران دعوت می‌کند.

واعظی با اشاره به افزایش همکاری‌های وزارت ارتباطات با سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: این همکاری‌ها در محورهای مختلف ادامه دارد و امروز یک نمونه از آن را که رونمایی از بسته آموزشی و طرح ICT برای روستاها بود را دیدید که این طرح از سال گذشته شروع‌شده و ما آن را به فال نیک می‌گیریم.

واعظی اظهار داشت: بیش از 600 شهر مجهز به تلفن نسل 3 و بیش از 300 شهر مجهز به تلفن نسل 4 شده است. یعنی هر گردشگری در هر منطقه از کشور می‌تواند با ارتباط پرسرعت اینترنتی خود را به جهان متصل کند.

وی ادامه داد: اکنون 22 هزار روستا نیز دارای خط ارتباطی اینترنتی هستند و من معتقدم که اگر کشورهای دیگر تنها برخی از روستاهای ما را می‌داشتند، حتماً از این فرصت استفاده کرده و برای این روستاها گردشگر خارجی جذب می‌کردند.

واعظی خاطرنشان کرد: همکاری‌های این وزارت خانه با سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بیش‌ازپیش افزایش خواهد یافت.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 5 مهر95 ، کد مطلب: 5795561: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین