پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۳۴۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰
هر جور حساب می‌کنیم و به تعداد شهر‌ها و شهرستان‌های استان، ضرب و جمع می‌کنیم، نمی‌توانیم عدد ۱۷۰ کتابفروشی فعال را هضم کنیم. باید از معاون محترم پرسید، گیلان ۱۷۰ کتابفروشی تخصصی فعال دارد یا ۱۷۰ لوازم التحریری همراه با کتابفروشی فعال؟
شعار سال: معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اعلام خبر در پیش بودن اجرای طرح حمایتی پائیزه کتاب از کتابفروشی‌های متقاضی در استان خواست در سایت طرح کتاب ثبت‌نام کنند.

حسین ابراهیمیان افزود: اجرای طرح حمایتی پائیزه کتاب با ۲۰ درصد یارانه خرید در آینده‌ای نزدیک و به‌مدت هشت روز همزمان با سراسر کشور در گیلان اجرا خواهد شد.

وی گفت: حداکثر یارانه اختصاصی هر کتابفروشی، میزان و درصد مشارکت کتابفروشی‌ها در تخصیص یارانه بر اساس اعتبار کلی طرح تعیین و قبل از شروع آن اعلام خواهد شد.

ابراهیمیان ادامه داد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این طرح می‌شوند اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند، در این طرح قرار نمی‌گیرند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان افزود: ارائه تخفیف در این طرح فقط شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالاهای فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را در بر نمی‌گیرد.

وی گفت: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

ابراهیمیان با تأکید بر اینکه زمان ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای شرکت در طرح پائیزه کتاب امسال از پنجم لغایت پانزدهم آبان‌ماه امسال و از طریق سایت طرح کتاب به آدرس http://tarh.ketab.ir است، تصریح کرد: کتابفروشی‌هایی که در طرح‌های قبلی شرکت کرده‌اند، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در پایان با بیان اینکه ۱۷۰ کتابفروشی در استان فعال است، یادآور شد: سال گذشته ۲۰ کتابفروشی گیلان مجری طرح پائیزه کتاب بودند که بر اساس میزان فروش کتاب، رتبه ششم و بر اساس تعداد فروش، رتبه هفتم کشور را از آن خود کردند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آژانس خبری رویداد24، تاریخ انتشار: 30 مهر  1399، کد خبر: 4956563،  www.rouydad24.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
واقعا تا کی میخوایم امار های غلز بدیم به مردم؟ پیش خدای خودمون باید پاسخگو باشیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
0
0
تا زمانی که اوضاع امار در ایران سر وسامان پیدا نکنه نمیتونیم برای مشکلات برنامه ریزی خاصی بکنیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
انقدر بی‌توجهی از کجا اب می‌خورد کسی که مسول هست چیزی که زیر مجموعه اش هست را حتی تعدادش را نمی‌داند خیلی خنده داره اونم از نوع دردناکش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
این ها عادت دارن که بد جلوه بدن موضوع رو یعنی اونطور که نیست جلوه بدن برای اینکه بتونن به مقصود خودشون برسن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین