پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۲۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ازممانعت فعالیت اجرایی پروژه منطقه گردشگری موگرمون توسط جهاد کشاورزی و منابع طبیعی که از مهمترین پروژه‌های جهش تولید در استان است خبرداد.
شعارسال: مجید صفایی در خصوص اجرای روند پروژه جهش تولید در شهرستان لنده گفت: پروژه گردشگری بخش موگرمون و ایجاد منطقه گردشگری در حاشیه رودخانه جن با همکاری بنیاد علوی با بیش از پنج میلیارد اعتبار در حال اجرا است.

وی افزود: این پروژه جزء ۹ پروژه جهش تولید استان است که اعتبارات خاص ملی خود را برای طرح‌های توسعه‌ای در حوزه گردشگری دارد که در تمام شهرستان‌های استان در حال اجرا است.

صفایی در ادامه گفت: باید از خدمات ویژه بنیاد علوی در حوزه‌های مختلف قدردانی کرد چرا که پروژه مهم گردشگری شهرستان لنده  نیز با همکاری این بنیاد در حال کار است.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان گفت: منابع طبیعی و جهاد کشاورزی در روز‌های گذشته  اقدام به تعطیلی پروژه‌ای کردند که نقش حیاتی در توسعه گردشگری شهرستان دارد.

وی خاطرنشان کرد: علی رغم تفاهم نامه‌های صورت گرفته با بنیاد و مسولان شهرستان لنده روند اجرایی این پروژه و اولویت آن برای شهرستان باید روند وسرعت بهتری به خود بگیرد و با این اتفاقات متاسفانه نمی‌توانیم در سیار حوزه‌ها در این شهرستان هزینه کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از صبح گزارش تاریخ انتشار ۴ آبان ۹۹، کد خبر: ۱۶۵۱۴۱، www.sobhezagros.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
ظرفیت گردشگری زیادی کشور دارد..می تواند جایگزین صنعت نفت شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
0
0
اینا دقیقا تو دوره کرونا تازه یادشون اومده که گردشگری رو باید احیا کنن! این رفتار ها درست نیست و از موقعیت نباید سو استفاده کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اميدوارم با تموم شدن كرونا سنگ بناي اين طرح هارو بذاريم و بريم يه سمت ارز اوري ز اين حوزه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
ای کاش این اجراییات خودتون رو مدت ها قبل از کرونا ایجاد میکردید تا تموم بشه این مسخره بازی ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین