پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۱۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
در روستای شیران ۱۳ معدن شن و ماسه وجود دارد که برداشت و حمل از این معادن غیراصولی می‌باشد و مشکلاتی را برای اهالی این روستا و حتی جاده نیر به اردبیل بوجود آورده است. زمین‌های کشاورزی اطراف این معادن تحت تاثیر ریزگردها قرار گرفته و قابل کشت نمی‌باشند و همچنین جاده روستایی و منتهی به جاده اصلی توسط ماشین آلات آنها تخریب شده است.

شعار سال: سید عبدالله طباطبایی در جلسه شورای حقوق بیت المال با محوریت بررسی مسائل و مشکلات معادن روستای شیران اظهار داشت: نظارت بر نحوه برداشت معادن روستای شیران شهرستان نیربیشتر و جدی‌تر می‌شود.

وی افزود: در روستای شیران ۱۳ معدن شن و ماسه وجود دارد که برداشت و حمل از این معادن غیراصولی می‌باشد و مشکلاتی را برای اهالی این روستا و حتی جاده نیر به اردبیل بوجود آورده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: زمین‌های کشاورزی اطراف این معادن تحت تاثیر ریزگردها قرار گرفته و قابل کشت نمی‌باشند و همچنین جاده روستایی و منتهی به جاده اصلی توسط ماشین آلات آنها تخریب شده است.

طباطبایی تصریح کرد: گودبرداری بیش از حد این معادن و ریزگردهایی که در هوا توسط معادن بوجود می‌آورد باعث مشکلات بسیاری شده که تمام دستگاه‌های متولی بخصوص اداره صمت باید نظارت جدی و اساسی بر برداشت و حمل مصالح داشته باشند.

وی به اجرای مصوبات این جلسه هم اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر گردید ظرف مدت یکماه تا راه ورودی به جاده این روستا و جاده اصلی بهسازی و آسفالت شود و علاوه بر اینکه باید برداشت‌ها اصولی صورت گیرد و حمل آن با تناژ مناسب انجام گیرد، ماشین آلات معادن از داخل روستا به هیچ وجه تردد نکنند.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری می متالز، تاریخ انتشار: 10 آبان 1399، کدخبر: -، me-metals.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
نظارت، نظارت اصل مهمیه که حداقل پس از جنگ در ایران رها شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین