پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۰۹۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث ربوی بودن سودهای بانکی دغدغه مراجع دینی و توده مردم است، گفت: طرح اصلاح عملیات بانکی یکشنبه هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شعارسال: محمدرضا پورابراهیمی ظهر روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری کرمان که با حضور قائم مقام وزیر کشور در سالن استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: فضای همدلی و همراهی بین ارکان نظام وجود دارد و همه برای پیشرفت و توسعه استان گام برمی‌دارند.

وی با بیان اینکه آنچه که باید در کرمان استفاده شود همین همراهی و همدلی است که نتایج خود را در حوزه میدانی گذاشته است، افزود: فصل‌الخطاب ما مقام معظم رهبری است که باعث جلوگیری از تفرقه و گسست‌های سیاسی می‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دلیل کارهای کارشناسی که در موضوعات کلان اقتصادی کشور انجام داده‌ایم چند دستور کار تعریف کرده‌ایم، گفت: یکی از اقدامات موضوع چالش‌ها در نظام بانکی کشور است که متاسفانه در حوزه بانکی دستاوردهای خوبی داشته‌ایم و عدم بروزرسانی قانون بانکداری از سال 62 چالش اصلی است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه دولت قبل و دولت فعلی قبول کرده بودند که لوایح خود را در بحث بانکداری ارائه کنند اما چیزی ارائه نشد، تصریح کرد: نخستین مشکل فعالان اقتصادی در کشور حوزه بانکی است.

وی با بیان اینکه بحث ربوی بودن سودهای بانکی نیز دغدغه مراجع دینی و توده مردم است، گفت: طرح اصلاح عملیات بانکی یکشنبه هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث قاچاق کالا خبرهای خوبی از پیگیری‌های مجلس و فعالیت‌های دولت داریم، افزود: وزیر کشور یک تنه در بحث اقتصاد کشور ورود پیدا کرده که جای تقدیر دارد.

پورابراهیمی با بیان اینکه در صحن علنی به رئیس جمهور در زمینه صادرات پسته تذکر داده‌ایم، گفت: 13 استان تولید کننده پسته هستند و 78 درصد این محصول در کرمان تولید می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ستاد عالی پسته رها است و جلسات آن برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: باید اقدامات سریع در این زمینه انجام شود زیرا فصل برداشت پسته است و اگر اقدام عاجل صورت نگیرد زحمات یکساله کشاورزان را که با سختی و بی‌آبی محصول خود را برداشت می‌کنند به باد می‌دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 8مهر1395، کدخبر: 1199658: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین