پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۹۵۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
رئیس سازمان اورژانس ایران: تاکنون موردی که بیمار کرونایی در آمبولانس جان خود را از دست بدهد، نداشته ایم و به هر قیمت که شده بیماران را به بیمارستان می‌رسانیم.
شعارسال:  پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به شایعاتی که در مورد سرگردانی بیماران کرونایی در آمبولانس‌ها برای رسیدن به مراکز درمانی گفت: تا به امروز هیچ آمبولانسی را نداشتیم که سرگردان باشند و با مریض در خیابان‌ها بچرخد، آمبولانس‌ها قبل از اینکه مریض را تحویل بگیرند با بیمارستان‌ها هماهنگ‌ می‌شوند و مریض به هیچ عنوان در آمبولانس‌ها سرگردان نیستند.

وی درباره اینکه چه تعداد از بیماران کرونایی در آمبولانس‌ها قبل از اینکه به مراکز درمانی برسند جان خود را از دست داده‌اند، گفت: تا به امروز هیچ بیمار کرونایی داخل آمبولانس‌ها قبل از اینکه به بیمارستان برسد جان خود را از دست نداده است.

رئیس اورژانس ایران در پایان گفت: ما از تکنسین‌های ویژه‌ای برای خدمات دهی به بیماران کرونایی استفاده می‌کنیم و به هر قیمتی شده است بیماران کرونایی را به مراکز درمانی می‌رسانیم و اجازه نمی‌دهیم ثانیه از وقت خدمات دهی به بیماران تلف شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برترین‌ها تاریخ انتشار ۱۱ آبان ۹۹، کد خبر: ۲۰۲۰۱۱۰۱۷۰۹۹۱۴۷، www.ir.sputniknews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
0
اورژانس پذیرش می گیرد بعد مریض را اعزام می کند پس سرگردانی وجود ندارد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
ما که دیدیم صحت داره ولی شما به روی خودت نیار بذار جو جامعه متشنج نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین