پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
پرونده قضایی شورای شهر دولت‌آباد پس از محکوم شدن به تعلیق در دادگاه این شهرستان، با شکایت اعضای شورا در مرحله رسیدگی دوباره در دادگاه تجدیدنظر قرارگرفته است.
شعار سال: چندی پیش خبر تعلیق اعضای شورای اسلامی شهر برخوار در رسانه‌ها منتشر شد.

علی‌اصغر ذاکری، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان در این باره گفته بود: اعضای شورای اسلامی شهر دولت‌آباد تخلفی انجام داده بودند که سازمان بازرسی طرح شکایت کرد و کیفرخواست در دادگاه عمومی برخوار صادر شد و به استناد ماده ۹۱ قانون شهرداری‌ها تا زمانی که حکم قطعی صادر شود شورا به حالت تعلیق درآمد.

وی تصریح کرده بود که تا صدور رأی نهایی فعلاً ۵ نفر اعضای شورای شهر دولت‌آباد تعلیق هستند و تا مشخص شدن تکلیف پرونده فعلاً شورایی در دولت آباد نداریم و تا زمانی که حکم برائت نگیرند تعلیق ادامه دارد و اگر محکوم شدند دیگر برگشتی وجود ندارند.

البته برخی گمانه‌زنی‌ها در باره ابهامات هم‌ز‌مانی این صدور حکم تعلیق با زمان پیگیری شورای شهر برای استیضاح شهردار فعلی دولت‌آباد نیز مطرح شده که در رابطه با آن اظهارنظر رسمی صورت نگرفته است.

در همین راستا یک مقام مسؤول شهرستان برخوار اظهار داشت: پرونده قضایی شورای شهر دولت‌آباد پس از محکوم شدن به برکناری و تعلیق در دادگاه این شهرستان، با شکایت اعضای شورای این شهر در مرحله رسیدگی دوباره در دادگاه تجدیدنظر قرارگرفته است.

به گفته این مسؤول، اعضای شورای شهر دولت‌آباد، خرداد امسال با حکم دادستان شهرستان برخوار برکنار شدند؛ شورای شهر معلق شده و آن‌ها ماه گذشته ۲۰ روز فرصت داشتند تا نسبت به این حکم اعتراض کنند که این فرصت نیز در حال پایان یافتن است.

وی همچنین در ادامه اظهار داشت: شورای شهر دولت‌آباد پس‌ از آن که سازمان بازرسی کشور از این شورا شکایت کرد معلق شدند؛ سازمان بازرسی کشور به علت آن‌که این شورا به مدت ۱۰ ماه پس از برکناری، بیش از ۵۰ میلیون تومان، وجه نقد به‌ عنوان حقوق معوقه به‌ حساب شهردار سابق این شهر واریز کرد، از اعضای شورای شهر دولت‌آباد شکایت کرده بود. سازمان بازرسی پرداخت وجه نقد به شهردار سابق دولت‌آباد را به علت آن‌که فرایند قانونی را طی نکرده است، غیرقانونی اعلام کرده بود.

به گزارش فارس، در صورتی‌که دادگاه تجدیدنظر، رأی صادره قبلی را تأیید کند، شورای شهر دولت‌آباد منحل می‌شود. شهر دولت‌آباد، مرکز شهرستان برخوار، با وسعت ۹۸۵ هکتار در۱۰ کیلومتری شمال شهر اصفهان قرارگرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 16 آبان  1399، کد خبر: 13990815000373،  www.farsnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
0
0
اقا يعني تو ايران در هيچ كجاي ديگه فساد مالي و اخلاقي رخ نميده كه اين ها گير اين شوراي شهر ها شدن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین