پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۵۶۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با باور بر اینکه حوزه فرهنگ و هنر در ایام کرونایی آسیب‌های زیادی متحمل شد، از برگزاری کلیه رویداد‌های فرهنگی و هنری همانند کلیه جشنواره‌های فجر و نمایشگاه کتاب در ماه‌های آینده خبر می‌دهد و معتقد است که کلیه این برنامه‌های می‌توانند به صورت تلفیقی از امکانات حضوری و فضای مجازی برگزار شوند.
شعار سال: عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان برگزاری جشنواره‌های فرهنگ و هنری را در دو قالب حضوری و آنلاین عنوان می‌کند و می‌گوید: تلاشمان این است تا آنجایی که می‌توانیم این دو فضا را با هم تلفیق کنیم. به هر حال شرایط کرونایی با وجود تمام محدودیت‌ها و آسیب‌هایی که داشته است، فرصت‌هایی را نیز فراهم کرد که ما می‌توانیم از آن‌ها در برگزاری جشنواره‌های پیش‌رو استفاده کنیم. وی در ادامه به تعدادی از سوالات مرتبط با این حوزه پاسخ داد.

با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش چشم‌گیر شمار مبتلایان به بیماری کویید_۱۹، رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قبال برنامه‌های فرهنگی و هنری کشور همانند برگزاری کنسرت‌ها، نمایش فیلم‌ها، اجرای تئاتر‌ها و نمایشگاه‌های هنری به چه صورت است؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش نیوز، تاریخ انتشار: 24 آبان ۱۳۹۹، کد خبر:134562، gostaresh.news
 
 
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
ای کاش فقط به صورت انلاین برگزار میشد چون مردم مجدد استقبال میکنن و کرونا زیاد میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
ای کاش حضوری نبود اینطوری من هم که به کرونا معتقدم وسوسه میشم برم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
0
نمايشگاه كتاب در ايران تو اين اوضاع كرونا نبايد به هيچ عنوان حضوري برگزار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۷
0
0
امیدوارم تا اردیبهشت ماه وضع کرونا بهتر بشه وحتی واکسن به ایران برسه تا باخیال راحت این نمایشگاه های فرهنگی هم برگزار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین