پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
وزیر ورزش و جوانان در دیدار با ساره جوانمردی تیرانداز قهرمان ایران گفت: بانوان از نظر استعداد کمتر از مردان نیستند.

شعارسال: محمود گودرزی وزیر ورزش صبح امروز در دیدار با ساره جوانمردی دارنده دو مدال طلای تیراندازی بازی 2016 المپیک ضمن قدرشناسی از این بانوی ملی پوش کشورمان اظهار داشت: آنچه که در ریو توسط شما به دست آمده علاوه براینکه باعث افتخار مردم ایران شد بلکه نامتان را به عنوان یک ورزشکار بانو که برای نخستین بار توانسته از مهمترین رویداد ورزشی دو مدال طلا کسب کند در تاریخ ورزش ایران ثبت کرد.

وی درادامه با تاکید براین موضوع که مردم ایران قدردان مدال آوران کشورمان هستند از ورزشکاران به عنوان دختران و پسران این سرزمین یاد کرد و گفت: سربلندی شما آرزوی ماست و امیدوارم شما عزیزان را در تمامی مراحل، موفق ببینیم.

گودرزی در این بین نقش زنان در کسب مدال و ارتقاء رده بندی ها را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بانوان ورزشکار ایرانی به لحاظ توانمندی، استعداد و پتانسیل از مردان ورزشکار کم ندارند بلکه می توانند در بخش هایی موفق تر هم عمل کنند.

در این نشست مشرف جوادی نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان نیز ضمن قدرشناسی از نگاه متوازن وزیر ورزش وجوانان و رییس فدراسیون جانبازان و معلولان نسبت به ورزش زنان و مردان اظهار داشت : اگر امروز موفقیتی در ورزش زنان حاصل شده است نتیجه این نگرش علمی است.

وی در ادامه به مشکلات پیش روی فدراسیون جانبازان و معلولان و ملی پوشان این رشته اشاره کرد و خواستار نگاه ویژه تر به ورزشکاران این رشته شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 10 مهر 1395، کدمطلب: 13950710001190 ،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
0
0
هنوز بسیاری از مدیران باشگاه ها فرق جوانمردی را با قهرمانی نمی دانند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین