پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۱۳۶۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۹
اقتصاد ایران باید زندگی بدون درآمد‌های نفتی را تمرین کند، بنابراین مدیریت صحیح زمانی محقق می‌شود که بودجه سال آتی با کمترین وابستگی به نفت تنظیم شود. علاوه بر این‌ها دولت هم نباید هزینه‌های جاری خود را براساس درآمد‌های نفتی درنظر بگیرد.
شعار سال:مرتضی عزتی، استاد اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس: در نظرگرفتن درآمدهای نفتی برای تصمیم‌گیری در بودجه سال ۱۴۰۰ امر بسیار دشواری است و دولت باید برای بودجه‌بندی سال آینده درآمد فروش نفت خام را درنظر نگیرد.
 
اقتصاد ایران باید زندگی بدون درآمدهای نفتی را تمرین کند ،بنابراین مدیریت صحیح زمانی محقق می‌شود که بودجه سال آتی با کمترین وابستگی به نفت تنظیم شود. علاوه بر اینها دولت هم نباید هزینه‌های جاری خود را براساس درآمدهای نفتی درنظر بگیرد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که ویروس کرونا به‌طور قطع بودجه سال ۱۴۰۰ را تحت تأثیر قرار می‌دهد اما دولت نباید از وظیفه خطیر خود در قبال تأمین معیشت مردم چشمپوشی کند.؛ از طرف دیگر انتخابات ریاست جمهوری سال آینده را هم در پیش داریم و به‌ طور قطع دولت کنونی باید قدم‌هایی مؤثرتر برای نجات اقتصاد کشور از مشکلات فعلی بردارد زیرا دولت جدید در سال ۱۴۰۰ تا بخواهد شروع به‌کار کند حدود ۶ ماه از سال آینده می‌گذرد و کشور به طور عملی نیمه نخست سال آینده را برای رشد و توسعه اقتصادی از دست خواهد داد.
 

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال نود اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
معيشت مردم اون هم در بودجه 1400؟ زهي خيال باطل بابا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
بودجه 1400رو هوا نوشته شده یک بی پولی و ورشکستگی‌ بزرگی این دولت رو دست دولت بعدی میزاره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
معيشت مردم در گرو توجه بيشتر و زياد به بودجه سال بعده واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
0
0
مگه معیشت مردم هم در بودجه اصلا لحاظ میشه؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین