پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۰۸۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در توضیح موضوع قرار دادن خودرو در اختیار نمایندگان مجلس گفت که براساس طرحی که درحال بررسی است، این خودرو‌های امانی در پایان دوره نمایندگی وکلای ملت به مجلس عودت داده شده و هیات رییسه می‌تواند آن را به فروش برساند و علاوه بر این دلیلی ندارد که به یک نماینده دو خودرو از محلس بیت المال ارائه شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: طرحی در مجلس در حال بررسی است که در صورت تصویب، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود.

وی افزود: در این طرح یک مساله عجیبی وجود دارد که باید اصلاح شود به عنوان مثال قید شده که اگر نماینده‌ای حوزه انتخابیه دور افتاده‌ای دارد دو خودرو دریافت کند.

حجت‌الاسلام سلیمی تصریح کرد: دلیلی ندارد به یک نماینده دو ماشین از محل بیت‌المال ارائه شود. ماشین‌های خریداری شده توسط مجلس به صورت امانی در اختیار وکلای ملت قرار می‌گیرد.

همچنین احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: این طرح مدت‌ها پیش توسط آقای ایزدخواه ارائه شده بود که اکنون در دستور کار و بررسی قرار ندارد.

«بر اساس این طرح، به هر نماینده متقاضی، یک خودروی صفر ایرانی صرفا جهت استفاده در طول دوره نمایندگی تعلق گرفته و خودرو در پایان دوره به مجلس عودت می‌شود. در صورت استفاده از خودروی امانی، پرداخت مبلغ مربوط به حمل و نقل و ایاب و ذهاب به نمایندگان ممنوع است.

در صورت تصویب نهایی طرح ذکر شده، خودروی امانی در انتهای دوره نمایندگی به مجلس عودت داده می‌شود و هیئت رئیسه می‌تواند آن را به فروش برساند.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۴۶۲۲۳۲، khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
قشنگ دارن حال میکنن این نماینده ها! نمیدونم برای چی باید این همه مشکل در زمینه های مختلف داشته باشیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
مردم باید مطالبه کنن که این حیف و میل ها براشون پا نگیره واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
این اقای سلیمی در صورتی که نقیض حرفاش ثابت بشه باید جوابگو باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
0
0
کارمون به کجا رسیده که نماینده های انقلابی همین یک خودرو رو هم قبول ندارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین