پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۵۷۲۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
وزیر محترم راه و شهرسازی چنان دشمن دشمن می‌کند که گویی اثبات کرده و اثبات شده که حوزه هوانوردی فاقد مشکل است؟ تا دیروز کیپ تا کیپ مسافر سوار می‌کردند، این تعارفات چیه داری تیکه پاره می‌کنی آقای وزیر؟ الان وقت مناسبی برای بحث و جدل نیست آقای اسلامی، ان شاالله به موقع و بعد از رفع بحران. اما در کنار همه انتقادات از شما و همکاران بابت خدمات و حمایت‌های صورت گرفته، تشکر می‌کنیم.
شعار سال:  از کی باب شده که  اگر فردی وظایف خودش را انجام داد، دیگران باید ممنون دار باشند و ضمنا مجاز است که بواسطه خدمات زمان حال، گذشته را گل و بلبل نشان دهد؟ از کی باب شده که منتقدان را هم جزو دشمنان  قرار می دهند؟  از کی باب شده که یک مدیر ارشد مجاز است، بالا تا پائین سیستم چالش دار هوانوردی کشور را تطهیر شده نشان دهد؟

نه آقای اسلامی از این خبرها نبوده و نیست . الان درگیر چالش کرونا و مدیریت اوضاع هستیم و ضرورت دارد که با همدیگر در یک جبهه قرار بگیریم. ان شاالله بعد از رفع این مشکل، حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

ضمنا از خدمات کلیه عزیزان فعال در سیستم و صنعت هوانوردی کشور که ضمن انجام وظیفه، حساسیت ها و تلاش خود را در تقویت نظام ها و سامانه های مدیریت کرونا بخرج می دهند، صمیمانه تشکر می کنیم. خدا قوت

تعداد بازدید : 3
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
0
0
وزیر راه همون بهتر که به تاکسی های پرنده در تهران فکر کنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
من نميدونم وزير راه و نيرو در دوره دوم روحاني در ايران زندگي ميكردن يا نه اصلا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
0
0
اتفاقا من از طرفداران اقاي اسلامي هستم ايشون داره راه جديدي در وزارت راه باز ميكنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین