پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۵۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۴
به مناسبت روز جهانی معلولان نشست صمیمی جمعی از معلولان نخبه‌های قرانی، علمی وورزشی قزوین با محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین در دفتر فرماندار برگزار گردید.
شعار سال: در ابتدای این نشست اکبر شاهی رئیس بهزیستی شهرستان قزوین ضمن تشکر از فرماندار قزوین به دلیل توجه ویژه و رفع مشکلات معلولین، و مناسب سازي محيط فرمانداري ،آماری از معلولین حوزه توانبخشی به تفکیک معلولیت ارائه کرد و گفت : امروز معلولینی که در خدمتشان هستیم جمعی از نخبه های قراني علمي ورزشی قزوین هستند که دارای مدال های طلا و نفرات برتر در بازی های جهانی، آسیایی و کشوری هستند.

محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین در این نشست ضمن تشکر از حضور معلولین نخبه در فرمانداری اظهار داشت : به شما نخبه های قزوین افتخار می کنم که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات آسیایی و جهانی به اهتزاز در درآورید و غیرت و تعصب خود به وطن را نشان داديد.

وی افزود : از آقای اکبر شاهی رئیس بهزیستی شهرستان قزوین به دلیل همکاری و همراهی جهت حل مشکلات معلولین تشکر می کنم.

محمد شفیعی ادامه داد : می دانم اداره کردن محدودیت های جسمی اراده می خواهد، به همین دلیل از همه کاستی ها وكمبود امكانات عذرخواهی می کنم .

محمد شفیعی در پایان گفت : انشاءالله در آینده ای نزدیک با نشستی با حضور شما و استاندار محترم که دغدغه خدمت دارند و مدیران کل مرتبط مشکلات معلولین را مورد بررسی قرار خواهیم داد و امیدوارم روزی برسد که هیچ خانواده ای دردمند و نیازمند در کشور نباشد.

شایان ذکر است در پایان این نشست فرماندار قزوین با اهدا لوح تقدیر از معلولین نخبه  قزوین تقدیر کرد.
 
نشست صمیمی فرماندار قزوین با معلولین نخبه‌های قرانی، علمی وورزشی قزوین
 
 
پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
0
0
اين نشون ميده كه رسانه ها دارن كم كم اين فرهنگ درست رو جا ميندازن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین