پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۹۲
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴
کریم اوسطی عضو شورای شهر الوند و نصرت‌آباد وعده دادن برخی مسئولان و عدم تحقق وعده‌های آنها را موجب شرمندگی در مقابل جامعه‌ی معلولان دانست و اظهار داشت: از اینکه وعده‌های مسئولان به معلولان عملیاتی نمی‌شوند شرمنده‌ایم‌.

شعار سال: وی تصریح کرد: سال گذشته به معلولان قول داده شد یک سالن ورزشی مخصوص به‌طور کفپوش شده و همزمان با دهه‌ی فجر در اختیار این گروه قرار گیرد که این وعده عملی نشد.

اوسطی عدم تعهد کارخانه‌ی تولید کفپوش در ارائه‌ی گارانتی را عامل اصلی این خلف‌وعده دانست و گفت: به دلیل قول قاطع یک کارخانه‌ی تولید کفپوش شورای‌شهر، پروژه‌ی کفپوش این ورزشگاه را از مزایده خارج کرد تا پروژه با سرعت بیشتری برای معلولان آماد شود که با عدم تعهد کارخانه‌ی مذکور این موضوع به تعویق افتاد و به زودی مجددا از طریق مزایده اجرا خواهد شد.

این عضو شورای شهر الوند همچنین در توضیح عدم تحویل خانه‌ی فرهنگ الوند به کانون معلولین گفت: متاسفانه در ساخت این پروژه اهمال‌کاری‌هایی شده و سازنده‌ در این ساختمان راه‌پله تعبیه نکرده و به همین دلیل این مکان مناسب استفاده‌ی معلولان نیست.

کرم اوسطی ادامه داد: در ساختمان خانه‌ی فرهنگ اخیرا راه‌پله‌ای به منظور رفع ضرورت تعبیه شده که ایمن نیست.

وی اختصاص جایگاه‌های ویژه‌ی پارک خودرو برای معلولان را از امور در دست اجرا در شهر الوند نام برد و گفت: دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر و برخورداری از حقوق برابر برای معلولان، از اهداف این طرح است.

کرم اوسطی همچنین اجرای مناسب‌سازی شهری الوند را از جمله طرح‌های در دستور کار شورا نام برد و بیان کرد: اصلاح معابر شهر الوند تنها در بخش‌های ضروری و الویت‌دار انجام شده و طرح اصلی ان به زودی اجرا می‌شود‌.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کانون معلولین توانا، تاریخ انتشار: 25 اردیبهشت 1395، کد مطلب: -:www. irantavana.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین